آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۵۵
ورزشی
۹

باشگاه پاس تهران دوباره احیا می شود؟!

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران می گوید برای احیای باشگاه پاس اقدامات لازم را انجام خواهد داد. او تاکید کرد که انتقال پاس اشتباه بوده و برای احیای این تیم باید وزارت ورزش و نیروهای مسلح کنار ما باشند.

رضا گل محمدی در تازه ترین صحبت های خود اظهار داشت: من روز دوشنبه با چند نفر از آقایان صحبت کرده ام. با توجه به وضعیت باشگاه پاس که یک باشگاه قدیمی است و با توجه به اصالت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اگر امکانش باشد باشگاه پاس را احیا می کنیم. من در این مورد اعلام آمادگی کرده ام. یکسری مکاتبات صورت گرفته است و صحبت هایی نیز با پیشکسوتان باشگاه پاس داشته ایم. اگر بتوانیم موافقت های لازم را کسب کنیم این باشگاه را احیا خواهیم کرد. البته مسئولان عالی رتبه وزارت ورزش و جوانان و مسئولان تربیت بدنی نیروهای مسلح باید در این امر کمک کنند.

گل محمدی همچنین بیان کرد: پاس بخشی از فوتبال ایران است. تصمیم انتقال باشگاه پاس به همدان همانند خیلی از تصمیمات آن زمان نادرست بود. او در پایان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احیای باشگاه پاس با ادامه فعالیت پاس همدان سقوط کرده به دسته سه صورت می گیرد یا یک تیم جدید را سازماندهی می کند، اظهار کرد: باید حداقل یک تیم لیگ دسته دو برای احیای پاس به ما بدهند، پاس تهران دیگر نباید از لیگ دسته سه شروع کند. با توجه به ظرفیتی که از نظر امکانات این تیم دارد پاس می تواند به زودی از لیگ دسته دو به لیگ برتر برسد.