آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۵۵
ورزشی
۹

خادم: دولت هیچ پولی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداخت نکرده است

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان می گوید وزارت ورزش و جوانان هیچ پولی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق دولت پرداخت نکرده است.

امیر رضا خادم در نشست با هیئت های ورزشی استان و سازمان های مردم نهاد، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان هیچ پولی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق دولت پرداخت نکرده است. در حال حاضر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هزینه و درآمدشان مثبت شده است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: پرداختی هایمان به هیئت های ورزشی چهار یا پنج برابر می شود زیرا سهم ورزش از ارزش افزوده نیر افزایش و تخصیص خواهد یابد. وی با اشاره به اینکه باید این پولی که به استان ها تخصیص می یابد به درستی و با برنامه هزینه شود، بیان کرد: سالانه 85 میلیارد تومان باید از ماده 88 درآمد کسب کرده و به خزانه دولت بپردازیم.

خادم با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان، کمیته اشتغال راه اندازی کرده و 19 طرح به وزارت کار، رفاه و اموراجتماعی ارسال کرده است که یکی از این موارد بکارگیری ورزشکاران در 18 هزار باشگاه موجود در کشور است، اضافه کرد: بیست درصد از سهم ارزش افزوده باید در حوزه جوانان هزینه شود.