آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۶
ورزش
۱۸

دین محمدی: امیدوارم تیام گل بزند

سیروس دین محمدی و اظهار نظر درباره دربی حساس پایتخت. سیروس خودش یکی از بازیکنانی بود که همیشه در دربی ها عملکرد خوبی داشته است. او که زمانی هم در کادر فنی استقلال فعالیت می کرد درباره این مسابقه می گوید: «از نظر من شرایط هر دو تیم یکسان است. پرسپولیس که مدت هاست بازی های خوبی انجام می دهد و استقلال هم چند هفته ای است دارد با کیفیت بازی می کند. روزهای نخستی که شفر آمد باز هم خیلی ها انتقاد می کردند، اما حالا نظر همین خیلی ها مثبت شده است و 180 درجه چرخیده است. استقلال یک روند رو به رشد صعودی را پیش گرفته و بدون شک از این هم بهتر خواهد شد.»

دین محمدی درباره پیش بینی اش از بازی روز پنجشنبه این طور بیان می کند: «فوتبال بازی حوادث است.هیچ کسی نمی تواند به صورت خیلی قطعی نتیجه ای را پیش بینی کند و همه چیز حدس و گمان است. با این حال من مثل همه استقلالی ها دوست دارم در این بازی تیم محبوبم برنده باشد. ضمن این که یکی از مشکلات استقلال که عدم گلزنی و بهتر بگویم حضور یک تمام کننده در خط حمله بود، حل شده است. حضور مامه تیام را به فال نیک می گیریم و امیدوارم در دربی هم او بتواند به پرسپولیس گل بزند. استقلال دیگر قهرمان نمی شود و پیروزی در دربی می تواند برای هواداران بهترین عیدی و بهترین نتیجه باشد.»

سیروس در پایان گفت: «استقلال فینالیست جام حذفی هم هست و در لیگ قهرمانان هم شانس بالایی برای صعود دارد. باید قرارداد بازیکنان را تمدید کنند و برای فصل آینده هم بعضی از نقطه ضعف ها را پوشش بدهند. سال آینده می تواند اتفاقات خوبی بیفتد و استقلال قهرمانی در لیگ برتر را هم از آن خودش کند.»