آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۶
ورزش
۱۸

پیوس: تیام را به سیدجلال بسپارید!

فرشاد پیوس درباره دربی گفت: درست است که استقلالی ها نسبت به بازی رفت قوی تر شده اند، اما مطمئنم باز هم پرسپولیس می برد. البته پرسپولیس بازی قبل از داربی خودش را هوشیارانه برگزار کرد. همیشه بازی های قبل از داربی سخت است. با این حال برانکو به نفرات اصلی خودش استراحت داد و به یک پیروزی خوب هم دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: بعد از باخت برابر السد، برانکو خیلی از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده بود. پرسپولیس به لحاظ بدنی فوق العاده است و اگر از نظر روحی خوب باشد عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت. در بازی با استقلال خوزستان همه بازیکنان نشان دادند در مواقع حساس می توانند به کمک تیم بیایند. نعمتی روز خوبی داشت.

این بازی حساس است و پرسپولیس می تواند با شکست استقلال روز رویایی را رقم بزند. پرسپولیس می تواند هم داربی را ببرد و هم جشن قهرمانی بگیرد. برای اولین بار است که این شانس وجود دارد. در این بازی هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و وسط زمین را در اختیار بگیرد قطعا پیروز می شود. استقلال با تغییر کادر فنی تیم دور رفت نیست، ولی پرسپولیس براحتی می تواند استقلال را شکست دهد.

پیوس در پایان با اشاره به وضعیت استقلال گفت: بازیکن جدید استقلالی ها، مامه تیام ظاهرا خطرناک است. او تمام کننده خوبی است. ضمن این که علی علیپور هم روزهای خوبی را سپری می کند.

علیپور باید تحرک بیشتری در داربی داشته باشد و اگر در شش قدم حاضر باشد، موفق تر است. منشا هم همین طور، البته خط دفاع استقلال خیلی مستحکم کار می کند. از طرفی تیام هم جزو خریدهای خوب استقلال بوده و می تواند خطرساز باشد، اما فکر می کنم تجربه سیدجلال می تواند به کمکش بیاید و او را مهار کند.