آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۶
ورزش
۱۶

دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

خاتم در اندیشه اولین فینال

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری دو دیدار در شهرهای تهران و اردکان آغاز می شود.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی و از ساعت 16 تیم خاتم اردکان در سالن آیت الله خاتمی میزبان شهرداری تبریز است. شاگردان عباسعلی میرحسینی که در بازی رفت در تبریز دست به کار بزرگی زدند و توانسند با نتیجه سه بر صفر برابر شهرداری به پیروزی برسند، امیدوارند تا در حضور تماشاگران شان بتوانند با کسب دومین پیروزی برای نخستین بار گام به فینال لیگ برتر والیبال بگذارند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی از ساعت 18 در خانه والیبال تیم پیکان تهران میزبان تیم بانک سرمایه، مدافع عنوان قهرمانی است. این بار شهرآورد بین قدرت های والیبال پایتخت تفاوت ویژه ای با دیدارهای قبلی و همچنین دو فینال اخیر لیگ برتر دارد، چرا که بانکی ها در پی آن هستند تا با کسب دومین پیروزی برای سومین بار متوالی راهی دیدار پایانی شوند و یک گام دیگر به قهرمانی در فصل جاری نزدیک تر شوند.

بانک سرمایه در دور گروهی به عنوان صدرنشین راهی مرحله پلی آف شد و برای صعود به مرحله نیمه نهایی در دو دیدار پیاپی هاوش گنبد را از پیش رو برداشت. پیکان هم که دور گروهی را با ایستادن در رتبه پنجم به پایان رساند در مرحله نخست پلی آف توانست شهرداری ورامین را شکست دهد و حریف بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی شود.