آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۷۰
ورزش
۱۱

گوناگون

یزدانی مدال طلا کسب کرد

نماینده وزن 86 کیلو کشورمان با پیروزی در دیدار فینال رقابت های کشتی قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد.حسن یزدانی برای کسب مدال طلا با نتیجه 10 بر صفر ارگودل از مغولستان را شکست داد و قهرمان شد.

حسین خانی به برنز رسید

نماینده وزن 74 کیلوکشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی رقابت های کشتی قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال برنز شد.حسین خانی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز با نتیجه 10 بر صفر دولت مراد از ترکمنستان را شکست داد و سوم شد.

درخشش اسکی بازان

نمایندگان اسکی ایران در نخستین روز از مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب دو مدال نقره و یک برنز شدند.این رقابت ها به میزبانی پیست بین المللی اسکی دربندسرآغازشده است.

رودولفو:الوصل 3 امتیاز می خواهد

سرمربی تیم الوصل گفت: برای کسب سه امتیاز بازی با پرسپولیس به زمین می رویم.رودولفوگفت: امروز در مقابل تیمی قدرتمند از قاره آسیا بازی داریم.

ربیع خواه بازی نمی کند

سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد که به هافبک مورد علاقه اش دربازی با الوصل بازی نمی دهد.برانکو گفت: ترکیب کلی تیم تغییر نمی کند اما ربیع خواه بازی نمی کند. فکر کنم حالا خیالتان راحت شود!

تجلیل از مدال آوران دانشجو

مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات دست اندرکاران قهرمانان و مدال آوران دانشجویان جهان با حضور مسئولان عالی رتبه دانشگاهی و ورزشی کشور امروز برگزار می شود.

خداحافظی اسنایدر از فوتبال

اسنایدر که رکورد بیشترین بازی ملی را در فوتبال هلند دارد، با تیم ملی کشورش خداحافظی کرد.اسنایدر درسال 2003 فوتبال ملی خود را آغاز کرد و با تیم هلند نایب قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی شد.

درگذشت کاپیتان فیورنتینا

کاپیتان تیم فوتبال فیورنتینا به دلیل نامشخصی در سن 31 سالگی جان خود را از دست داد. باشگاه فیورنتینا با انتشار بیانیه ای از مرگ کاپیتان این تیم، آستوری درهتل محل اقامت این تیم در شهراودینه خبرداد.

مربی آمریکایی در ایران

فدراسیون دوومیدانی برای هدایت دوندگان سرعت کشورمان مربی مشهورآمریکایی را به خدمت گرفت.جنتری مربیگری ورزشکاران سرعتی تیم های ملی عربستان و قطر را عهده دار بوده است.