آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۷۰
ورزش
۱۱

خبر

آمادگی پارا وزنه برداری

دبیرانجمن پارا وزنه برداری گفت: تیم ملی بعد ازشرکت دررقابت های قهرمانی جهان برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو باید درسه مسابقه دیگرشرکت کند.میرشفیعی افزود: مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی جهت شرکت در بازی های پارا آسیایی جاکارتا با حضور 17 نفر برگزارشد. دراین اردو از ورزشکارانی که دررقابت های قهرمانی جهان ومسابقات قهرمانی کشورشرکت کرده بودند دعوت کردیم.

تلاش برای بازگشت خادم

اعضای مجمع فدراسیون کشتی درتلاش هستند با برگزاری نشست فوق العاده زمینه بازگشت رسول خادم را فراهم آورند. واکنش اهالی کشتی به استعفای رسول خادم همچنان ادامه دارد و اعضای خانواده بزرگ گوش شکسته ها همچنان بر بازگشت رسول خادم تاکید دارند. درهمین راستا اصغر ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران اظهار داشت: خبر استعفای خادم برای ما هم بسیارغیرمنتظره و شوکه کننده بود.وی تصریح کرد: دراین رابطه باید به جرات گفت که اقدام خادم به هیچ عنوان یک بحث شخصی نبود و او ثابت کرده همواره با دید وهدف ملی به تمامی مسائل می نگرد. به ویژه کشتی که او همواره غم و غصه آن را می خورد و دغدغه های این رشته را با تمام وجود حس می کند.

کی روش به یونان رفت

سرمربی تیم ملی پس از پایان همایش مربیان و مدیران تیم های حاضر در جام جهانی به مالزی رفت و پس از سخنرانی دراین کشور راهی یونان شد تا بازی لژیونرهای ایرانی شجاعی، حاج صفی و انصاری فرد

را تماشا کند.کی روش در حال تلاش است تا تمامی بازی های لژیونرها را از نزدیک تماشا کند تا تیم ملی در جام جهانی بتواند نتایج خوبی بگیرد.

ملی پوشان همچنان درانتظار

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه اعضای این تیم هنوز پاداش قهرمانی درجام ملت های آسیا را نگرفته اند گفت: هنوزپاداش را نگرفته ایم. تاج خودش در چین تایپه شاهد زحمات و همدلی بازیکنان بود و قول داد که نفری 22 میلیون تومان برای قهرمانی به اعضای تیم جایزه بدهد. به هر حال الان هم نزدیک به سال جدید هستیم و همه منتظراین پاداش هستند.