آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۱
سیاسی
۲

دستگاه قضایی از هجمه های زیاده طلبان نمی هراسد

رئیس قوه قضاییه با قدردانی از شجاعت و ایستادگی یکی از قضات که اخیرا مورد حمله برخی اشرار قرار گرفته و بشدت مجروح شده است، خطاب به کسانی که در داخل و خارج علیه دستگاه قضایی و کارکنان آن جریان سازی می کنند، گفت: قوه قضاییه و کارکنان آن به هیچ عنوان از هجمه های زیاده طلبان نخواهند هراسید و مسیر قانونی خود را با قاطعیت ادامه خواهند داد.

به گزارش میزان، آیت ا... آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی، خاطرنشان کرد: متاسفانه می بینیم وقتی یک قاضی در گوشه ای مرتکب تخلفی می شود همه ظرفیت رسانه ای ضد انقلاب خارج نشین و برخی دنباله های آنها در داخل برای هجمه به دستگاه قضایی بسیج می شود، اما در جایی که یک بانوی شجاع در مقام اجرای حکم هدف حمله ای ناجوانمردانه قرار می گیرد همگی سکوت می کنند. بی تردید فعالیت کارکنان قضایی در چنین ظرف و بستری که انواع هجمه ها از بیرون مرز ها وارد می شود و عده ای در داخل هم آب به آسیاب دشمنان می ریزند، بسیار دشوار است، اما همواره قضات ما پای اجرای حق و عدالت ایستاده اند و دستگاه قضایی هرگز از عده ای زیاده طلب نمی هراسد.

آملی لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در زمینه عفاف و حجاب جریانی بر خلاف انصاف و عقلانیت به راه افتاده است، گفت: عده ای با پشتوانه سلطه رسانه ای غرب در جهان تلاش می کنند که فرهنگ منحط غربی بویژه در مورد زنان را به جوامع اسلامی از جمله کشور ما تزریق کنند. همه دلسوزان نظام و فعالان فرهنگی باید به هوش باشند و دست ها و زبان هایی را که در جهت ترویج فرهنگ مذکور حرکت می کنند مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار دهند.