آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۱
سیاسی
۲

توییت خوان

سفر وزیر خارجه فرانسه به تهران و حاشیه های آن، در فضای مجازی و بویژه توییتر بازتاب های فراوانی داشت؛ به گزیده ای از این واکنش ها اشاره می شود:

حضور با لباس نظامی در سمت دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به وزیر خارجه ای که برنامه موشکی را هدف گرفته جای هشتگ و تشکر دارد.

اظهارات ظریف بعد از آن که دریابان #شمخانی بدرستی آب پاکی را درمورد محدودیت موشکی بر سر #لودریان ریخت امیدوارکننده است. اگر این تهدید همان روزهای اولی که فرانسه برای محدود کردن توان موشکی و برتری منطقه ای ایران در شش ماه پیش، گام برداشته بود، انجام و عملی می شد کار به اینجا نمی رسید.

مقایسه دیدار شمخانی با وزیر خارجه #فرانسه و دیدارهای وی با برخی دیگر از مقامات خارجی؛ لباس نظامی پاسخ تهدیدات اخیر #لودریان

اونوقت که یه مشت #دلواپس و به جهنم حواله داده شده و بی شناسنامه و #دهه_شصتی مدام هشدار دادند که #هسته_ای بهانه است و #امنیت و #اقتدار نشانه است... اینجارو می دیدن که #پلیس_خوب مذاکرات، تغییر نقش بده و بیاد در مورد موشکی اولتیماتوم بده.

استقبال اعتراضی دانشجویان از وزیر گستاخ در مهرآباد، تجمع و تشکیل زنجیره انسانی در واکنش به بیانیه دخالت آمیز وزارت خارجه #فرانسه علیه منافع ملی ایران و #برجام_موشکی؛ در فضای حقیقی موقعیت شناس تر از فضای مجازی هستیم؛ اسیر مکر معاویه نشویم

نه فقط #فرانسه که به هیچ کشور دیگری هم ربطی نداره برد موشک های ایران چقدر باید باشه. موشک های ایران براساس دکترین دفاعی بازدارندگی است و تا جایی که لازم باشد برد موشک ها را افزایش می دهیم. اجازه #مذاکره_موشکی و#برجام_موشکی را نخواهیم داد.

دست مریزاد به #شمخانی! در مقابل یک هتاک نباید لباس دیپلماتیک پوشید؛ لباس رزم می خواهد