آرشیو پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۵
صفحه آخر
۲۰
خبرچین/ مروری بر مهم ترین اخبار دیروز

گاف مجازی مچگیرهای تلگرامی

وقتی کسی اعصاب ندارد، ندارد دیگر. مهم نیست در اهواز باشد و به خاطر یک اختلاف خانوادگی قهوه خانه را به آتش بکشد یا در آمریکا برود سراغ سایت یوتیوب و غائله ای درست کند. جالب است که عده ای هم منتظرند تا بلافاصله پس از یک اتفاق شروع کنند حرف زدن علیه ایران و اسلام؛ آن هم درباره کسی که عکس ها و فیلم هایش نشان می دهد کلا نسبتی با ایران و اسلام ندارد.

حرف از آمریکا شد، حرف های دیروز دونالد ترامپ هم مهم بود. رئیس جمهور ایالات متحده که تازه ولیعهده بیچاره سعودی را چاپیده، باز تهدید کرده که ما از سوریه خارج می شویم و اگر ریاض می خواهد بمانیم باید پولش را بدهد. این بنده خدا بن سلمان آنقدر برای دشمنی با تهران هزینه کرده که اگر همین پول را خرج کشورش می کرد تا به حال بیابان های عربستان شده بود بهشت! معلوم نیست باید تا کی این بنده خدا ولخرجی کند تا شاید بتواند به دشمنی با تهران ادامه دهد.

و در نهایت سری هم بزنیم به حملات تازه به پیام رسان سروش که عده ای منتظرند خبری علیه آن منتشر شود و حسابی روی موجش سوار شوند. دیروز معلوم شد آنچه گاف سروش خوانده اند، مدتهاست در تلگرام بوده اما کسی حرفی از آن نمی زده است. تازه کسی که برای اولین بار داستان شماره تلفن ادمین ها را رسانه ای کرد، گفته آقا من کی گفتم سروش هک شده! خلاصه داستان اینکه شایعه گاف و هک و سوتی سروش، خودش تبدیل شد به تعریف و تمجیدهای مجازی از پیام رسان داخلی و روسیاهی ماند به چهره آنها که با هر ترفندی می خواهند پیام رسان های غیرخودی انحصار داشته باشند.