آرشیو پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۵
حوادث
۱۹

دام شیطانی برای دانش آموزان

مرد شیطان صفت که با فریب دانش آموزان، آنها را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار می داد، در دام کارآگاهان پلیس آگاهی گرفتار شد.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با طرح شکایت های مشابه در پلیس آگاهی کرمانشاه در دستور کار پلیس قرار گرفت. بررسی شکایت ها نشان داد، مرد جوانی با فریب پسران نوجوان آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دهد. متهم سپس با تهدید، طعمه های خود را مجبور به مصرف موادمخدر می کرد.

مرد شیطان صفت همچنین از پسران دانش آموز برای اجرای نقشه های سرقت خود استفاده می کرد.

ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات خود متوجه شدند اظهارات شکات درست است و با هماهنگی بازپرس شعبه اول دادسرای کرمانشاه وارد عمل شدند. سرانجام مرد جوان در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از رو به رو شدن با شکات و دلایل موجود در پرونده، لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد. وی در اعترافاتش گفت: با پرسه زنی در حوالی دبیرستان های پسرانه طعمه هایم را شناسایی کرده و آنها را مجبور به سرقت و مصرف موادمخدر می کردم.این فرد پس از تکمیل تحقیقات، تحویل مراجع قضایی شد و با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شده است. مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه با انتشار عکس بدون پوشش متهم، از شهروندان خواست در صورتی که شکایتی از این شخص دارند به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر یا شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مراجعه کنند.