آرشیو یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۹۱۸۷
ورزش
۱۱

گوناگون

دیدارتیم ملی لغو شد

به دلیل کمبود بازیکن و حضور تعدادی از بازیکنان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و سوریه لغو شد.این دیدار قرار بود 21 اردیبهشت با حضور بازیکنان داخلی برگزار شود.

تیم نفت در اندیشه ماندن

افاضلی سرمربی تیم فوتبال نفت درباره باخت به سایپا و وضعیت خطرناک این تیم برای سقوط به لیگ دسته اول، گفت: ما یک بازی حساس با تیم پدیده داریم که برایمان 6 امتیازی است. تمام توانمان را جمع می کنیم که دراین بازی به پیروزی برسیم.

تمجید از ستاره فوتبال

اعجوبه اسبق فوتبال برزیل سطح ابرستاره بارسلونا را برتر از فوق ستاره رئال مادرید می بیند. رونالدینیو اظهارداشت:از نظر من، مسی فراترازرونالدو است.خیلی دلم می خواست در کنارش بازی کنم.چون دوره همکاری مشترک ما، کوتاه بود.

استقلال به کویت می رود

کاروان تیم فوتبال استقلال روز بیست و سوم فروردین و چهار روز قبل از بازی با الهلال راهی کویت خواهد شد. گفتنی است آبی پوشان کشورمان با 9 امتیاز صدرنشین گروه خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

آغاز جدال ووشوکاران

رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا و قهرمانی جوانان جهان ازامروزآغاز می شود.

دراین مسابقات، 87 ووشوکار در دو بخش تالو و ساندا برای حضور در اردوی بزرگسالان و 156 ووشوکار در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و درهر بخش ساندا و تالو به رقابت خواهند پرداخت.

پرسپولیس تمرین می کند

فشردگی بازی های پرسپولیس سبب شده است تا بازیکنان این تیم بلافاصله پس از بازی با پدیده در مشهد به تهران بیایند و تمرینات خود را ازامروز پیگیر شوند.تیم پرسپولیس روزچهارشنبه به مصاف پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی می رود.

شفر به دیدارکی روش رفت

شفرسرمربی استقلال با حضور در مرکز پک، به ملاقات کی روش سرمربی تیم ملی رفت.دراین ملاقات دوستانه، کی روش قسمت های مختلف پک از جمله مرکز بدنسازی، استخر و سونا، اتاق های پزشکی، اتاق آنالیز ویدئویی، اتاق کار مربیان و مراحل مختلف فعالیت های مربیان و بازیکنان تیم ملی را به شفر معرفی کرد و در مورد آن توضیح داد که با استقبال سرمربی استقلال رو به رو شد.