آرشیو یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۹۱۸۷
ورزش
۱۱

خبر

پرسپولیس قهرمان شد

تیم فوتبال پرسپولیس درهفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده مشهد به پیروزی رسید تا قهرمانی خود را قطعی کند. این چهارمین قهرمانی پرسپولیس درلیگ برتر است. تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در مشهد به مصاف تیم پدیده رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

وحید امیری77 با ضربه سر برای پرسپولیس گلزنی کرد تا شاگردان برانکو در فاصله سه هفته مانده تا پایان لیگ، قهرمانی خود را قطعی کنند.

برخورد با داوران پراشتباه

رئیس فدراسیون فوتبال خبر از تشکیل کمیته فعال در فدراسیون فوتبال برای بررسی همه جانبه اتفاقات فوتبالی درهفته های پایانی خبر داد. مهدی تاج افزود: در این مقطع حساس از فصل، باید روند قضاوت ها به شکل مطلوب پیش برود و در نهایت با حفظ و حفاظت از کیان داوران برتر، لازم است با اشتباهات احتمالی برخورد قاطع صورت پذیرد. این فرآیند باید به اطلاع عموم هم برسد و در نهایت جامعه فوتبال با طیب خاطر و آرامش کامل، نظاره گر مسابقات حساس باقیمانده در لیگ برتر و لیگ یک باشند.

امیدواری به تیم ملی کاراته

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته در سال 97 سه هدف بزرگ دارد که امیدوارم دراین راه سربلند باشیم.

هروی افزود: سه هدف بزرگ داریم و تمام هم و غم خود را موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان قراردادیم وامیدوارم ماحصل حضور در سه مسابقه بزرگ باعث سربلندی کاراته باشد.

بسکتبال با ویلچر در اردو

چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با دعوت از 18 ملی پوش از 21 فروردین آغاز می شود. چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی آلمان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا با دعوت از18 ملی پوش از 21 فروردین آغازمی شود. دستیار، سرمربی تیم ملی با همراهی میرعظیمی، مربی، گیلکی، مربی بدنساز و فلاح، کمک مربی، هدایت ملی پوشان را برعهده دارد. سرپرستی این اردو بر عهده شکری است.