آرشیو چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۹
ورزشی
۹

پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با مکزیک و کرواسی از سوی کی روش رد شد

مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال می گوید کادرفنی تیم ملی فوتبال برگزاری بازی دوستانه با کرواسی و مکزیک را رد کرد!

حمیدرضا آصفی در تازه ترین صحبت های خود اظهار داشت: قبل از اینکه با فدراسیون همکاری کنم، یکسری تیم ها را با کمک دکتر تخت روانچی قطعی کردیم. تیم هایی مثل مکزیک و کرواسی قطعی شد اما گفتند کادر فنی نپسندیده است.

آصفی در واکنش به اینکه چرا کادرفنی این بازی ها را رد کرد گفت: ما مسئول سیاسی هستیم و نمی دانیم کدام تیم ها برای تیم ملی مناسب است. ما فقط پیشنهاد می دهیم. انتخاب تیم ها مربوط به مسئولان فنی است که کدام تیم ها را مناسب می دانند.

او درباره اینکه بازی با کرواسی و مکزیک چطور رد شد، گفت: وقتی بازی ها قطعی شد، من خدمت تخت روانچی رفتم و او به من گفت به آقای کفاشیان بگویید، این دو کشور برای انجام بازی دوستانه آمادگی دارند. کفاشیان هم گفت با کادرفنی مطرح می کند و در ادامه گفتند که کادرفنی موافقت نمی کند. این موضوعات مربوط به دو سال قبل است. من قبل از اینکه در فدراسیون باشم بازی هایی را قطعی کردم اما وقتی دیدم مناسب ندیدند، پای خودم را از این بازی ها بیرون کشیدم.

رئیس کارگروه هماهنگی و برنامه ریزی برای حضور تیم ملی ایران در جام جهانی، اظهار کرد: تا دی ماه یا شاید بهمن ماه جلسات را به صورت فشرده دنبال می کردم. کارهای لازم را به دوستان گفتم. از بهمن ماه گرفتاری کاری داشتم و عملا نتوانستم در جلسات حضور داشته باشیم اما مشورت های لازم را به طریق مختلف ارائه کردم. وضعیت بلیت فروشی و اعزام تورها مشخص شده است. با نهادهای مختلف مانند سازمان میراث فرهنگی، وزارت ارتباطات، وزارت ورزش، وزارت ارشاد و... جلسات خوبی برگزار کردیم و قرار شد همه تیم ملی را حمایت کنند.