آرشیو چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۹
ورزشی
۹

پیگیری جلسات هیئت اجرایی کمیته المپیک، دوبار در ماه

نشست‎های اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در سال جاری به صورت یک هفته درمیان برگزار می‎شود.

سال گذشته اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک هر هفته تشکیل جلسه دادند تا با توجه به اهمیت برخی امور و تاخیری که در رسیدگی به آنها ایجاد شده بود، بتوانند در زمان مناسب بررسی لازم و تصمیم گیری به موقع را داشته باشند. امسال اما نشست های هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک دوبار در ماه برگزار می شود. این موضوع در اولین نشست سال جاری مطرح شد.

این نشست شنبه گذشته با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و در غیاب مجید شایسته و مجید کیهانی برگزار شد. در این نشست در مورد بازی های آسیایی که مهمترین رویداد امسال ورزش کشور به حساب می آید و همچنین اعتبارات سال جاری صحبت های کلی مطرح شد اما به جز پیگیری دو هفته یکبار نشست های هیئت اجرایی، هیچ تصمیم خاص دیگری گرفته نشد. با این حساب دومین نشست هیئت اجرایی در سال جاری اول اردیبهشت ماه برگزار می شود.

خبر دیگر از کمیته ملی المپیک اینکه در ادامه برگزاری جلسات کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا نشست مشترک و مجزایی با روسا و مسئولان چهار فدراسیون وزنه برداری، کشتی، هندبال و کبدی در ساعات مختلف برگزار شد. جلسات فوق با ریاست نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی جارکارتا برگزار شد.

هدف از برگزاری نشست های فوق با روسا و کادر فنی تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا بررسی مشکلات و کمبودهای فدراسیون ها و انجام تمهیدات لازم جهت برطرف نمودن آن، پیش بینی تعداد مدال های کسب شده و نوع آن، تاریخ رفت و برگشت تیم ها و همچنین توقعات طرفین جهت کسب نتایج مطلوب در این بازی هاست.