آرشیو شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۷
صفحه آخر
۲۰
خبرچین/ مروری بر مهم ترین اخبار دیروز

رقابت «بی بی» و «نیکی» در آبروریزی!

در این چند روزی که تعطیلات بود، خبری نبود که اتفاق نیفتاده باشد. از فیلتر تلگرام و «کی بود، کی بود، من نبودم» ها درباره فیلترینگ بگیرید تا ماجرای جام حذفی و گم شدن مدال ها و جام قهرمانی در ورزشگاه که خلاصه نوع تازه ای از گمشدگی را در عرصه ورزش رقم زد!

اما در میانه همه این خبرها که عمدتا با طنز و شوخی در میان کاربران فضای مجازی مورد تحلیل قرار می گرفت، این بنیامین نتانیاهوی بیچاره هم اظهار فضل کرد که خلاصه حسابی باعث خنده شد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی مشهور به «بی بی» که استاد نقاشی های کودکانه است، این بار هم به اصطلاح اسنادی را علیه فعالیت های هسته ای ایران افشا کرد اما از بخت بد، دروغ بودن همه این اسناد خیلی زود روشن شد و چیزی جز یک رسوایی دیگر برای او برجای نگذاشت. به نظر می رسد به نفع خود غربی هاست که نقش افشاگری را در سناریوهای ضدایرانی شان به نیکی خانم هیلی بسپارند تا دست کم مهر شرکت پفک سازی را روی موشک بزند و علیه ما میتینگ بگذارد؛ چون پاورپوینت ها و نقاشی های نتانیاهو بعید است حتی صهیونیست ها را قانع کند که ایران فعالیت پنهان هسته ای دارد.

و خبر آخر هم درباره ایده ناب رئیس بانک مرکزی است که برای کنترل نرخ ارز فرموده اند باید ایرانگردی تبلیغ شود تا ارز از کشور خارج نشده و بحران ارزی درست نشود! با توجه به خلاقانه بودن این پیشنهاد، «خبرچین» پیشنهاد می دهد از این به بعد مدیریت گردشگری هم به آقای سیف واگذار شود تا با کنترل سلیقه گردشگری مردم، ایشان موفق شود بازار دلار و یورو را بهتر مدیریت کند!