آرشیو شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۷
فرهنگی
۲۲

روی خط خبر

راه اندازی خانه مستند در فارس​​​​​​

محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری ازاحداث خانه مستند فارس با مدیریت احمد ضابطی جهرمی پدر علم تدوین ایران خبرداد و اعلام داشت دفتر نمایندگی سینمای جوان نیز در شهرستان جهرم تاسیس می شود. حیدریان همچنین در احکامی اعضا، نایب رئیس و دبیر شورای عالی بین الملل سینمای ایران را معرفی کرد.

رونمایی از «دایره بی پایان» شمس لنگرودی

نشست رونمایی از آلبوم «دایره بی پایان» دوشنبه 24 اردیبهشت ساعت 16 با حضور شمس لنگرودی، بهمن کاظمی، محمد فرمانیان، حمید پاکیزه و نوید نوروزی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی برگزار می شود.

خداحافظی شریعتی از مدیریت مجموعه تئاتر شهر

پیمان شریعتی پس از حضور دو ساله خود در سمت مدیریت تئاترشهر با انتشار متنی ضمن قدردانی از همراهی هنرمندان و همکارانش با این مجموعه خداحافظی کرد.

تغییر معاون امور بین الملل فارابی

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، دکتر «رائد فریدزاده» را به عنوان معاون امور بین الملل بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد. پیش از این امیر اسفندیاری از سال 1376 در این حوزه فعالیت داشت.

«دیدار» تمدید می شود

کنسرت «دیدار» حسین علیزاده در تهران تمدید می شود. محمدحسین توتونچیان مدیر برگزاری کنسرت «دیدار» با اشاره به استقبال مخاطبان موسیقی ایرانی از این اجرا گفت: قصد تمدید این اجرا را در تهران داشتیم اما به دلیل تقویم برنامه های تالار وحدت و اجراهای شهرستان ها، تاریخ آن به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد که متعاقبا اعلام خواهیم کرد.تمدید این اجرا همزمان با تهران، در باقی شهرستان ها ادامه خواهد داشت.کنسرت «دیدار» با اجرای حسین علیزاده، مجید خلج و علی بوستان 22 اردیبهشت در شهر شیراز روی صحنه می رود.