آرشیو پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۲۴
ورزش
۱۱

خبر

برانکو: افق دید ما فینال آسیاست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سخت ترین قرعه ممکن به ما خورد چرا که نتایج الدحیل در بازی های اخیر خود گویای قدرت این تیم است.برانکو درخصوص مشخص شدن حریف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی این تیم با الدحیل قطرگفت: الدحیل مقابل العین که قوی ترین تیم امارات است با قدرت به برتری رسید و این موضوع نشان دهنده قدرت این تیم است.وی ادامه داد:با این همه ما محکوم به بردن در این بازی هستیم چرا که افق حضور ما در فینال لیگ قهرمانان آسیاست وآماده هر رویارویی هستیم.وی اظهار داشت: البته بسیار خوشحالم چرا که در بازی برگشت بیش از 100 هزار هوادار به ورزشگاه آزادی می آیند.

رونالدو: تا 41 سالگی بازی می کنم

رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید که به دنبال پنجمین قهرمانی اروپاست، خود را 10سال جوانتر احساس می کند و معتقد است که می تواند تا 41 سالگی به بازی فوتبال ادامه دهد.وی گفت: هنوزراه زیادی در پیش دارم و می توانم تا 41 سالگی بازی کنم. احساس خوبی دارم و خوشحالم. روز شنبه در یک فینال دیگر بازی می کنم. رونالدو با زدن 15 گل در12 بازی فصل کنونی لیگ قهرمانان اروپا، برای ششمین سال متوالی بالاترین آمار گلزنی این مسابقات را در اختیار دارد. او اگر در بازی مقابل لیورپول هم گلزنی کند، اولین بازیکنی خواهد بود که در چهار فینال رقابت های اروپایی گل می زند.

شفر: مشکلی با قرعه استقلال ندارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید اگر تیمش می توانست در دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی میزبان تیم قطری باشد، بهتر بود اما مشکلی با این قرعه ندارد. شفر درباره قرعه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با السد، اظهار کرد: مشکلی با این قرعه ندارم. قرعه خوبی برای ما رقم خورده است.وی ادامه داد: متاسفانه حالت ایده آلی برای ما رخ نداد، زیرا قرعه بهتراین بود که ما دربازی برگشت میزبان باشیم اما با بدشانسی باید دردیدار رفت برابر حریف خود میزبان باشیم.