آرشیو شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۰۹۷
جامعه
۱۳

الو... اعتماد

به شهردار محترم تهران پیشنهاد می کنم در دوره مدیریت شان راه ها یی را پیش بینی کنند تا مردم بتوانند گلایه ها و نظرات شان را به گوش مدیران شهر برسانند و مدیران هم موظف باشند جواب شهروندان را بدهند. حقوق شهروندی با همین گام های کوچک محقق می شود.

فرنوش صائب

به عنوان یکی از قدیمی ترین فعالان مدنی در حوزه محیط زیست که هفته ای یکی، دو بار به سازمان حفاظت محیط زیست سر می زنم متاسف شدم وقتی دیدم یکی از معاونان محترم سازمان دستور داده کارمندان زن و مرد در محیط جداگانه کار کنند. جناب معاون در حوزه خودشان کارهای بسیار مهم تری مانند ساماندهی به دانشکده محیط زیست دارند و قاعدتا ایشان نباید فرصت کند و به تفکیک جنسیتی بیندیشد. (نام محفوظ)

به چند جایگاه پمپ بنزین در مرکز شهر تهران مراجعه کردم که هیچ کدام بنزین سوپر نداشتند.

گفتند به دلیل کار نکردن کامیون داران در توزیع سوخت اختلال ایجاد شده. دیروز هم برای کاری در خیابان پیروزی بودم که یکی از جایگاه ها در عوض بنزین عادی نداشت و مردم مجبور بودند بنزین سوپر استفاده کنند.

رضا سینایی 0078... 0912

امکانات تفریحی و زیرساخت های فرهنگی در اسلامشهر خیلی ضعیفند. استانداری تهران که به شهرهای اطراف پایتخت توجه نمی کند. شهرداری و شورای شهر اسلامشهر هم که همیشه از نبود بودجه می نالند. همین بی توجهی ها باعث میشه مردم برای یک تفریح ساده به تهران بیایند.

فاطمه اسلام کیش 5014... 0919