آرشیو سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۸
صفحه آخر
۲۰
خبرچین

درود بر گرانی مرگ بر ارزانی!

کارشناسان «خبرچین» این روزها کمی تا قسمتی کم آورده اند. مانده اند که بالاخره مردم گرانی می خواهند یا نمی خواهند. قبلا یک سری جمعیت می آمدند در خیابان شعار می دادند که چرا گرانی است و قیمت ها بالاست، حالا عده ای می آیند در خیابان و شعار می دهند که چرا قیمت ها پایین است، کمی افزایش قیمت که بد نیست! با توجه به اعتصاب کامیون دارها و تجمع دیروز مرغداران در حمایت از گرانی، کارشناسان «خبرچین» هم کم کم دارند به این واقعیت پی می برند که دولت راست می گوید، قیمت ها زیادی پایین است و باید کمی قیمت را بالا برد تا مردم به آرامش برسند.

البته گفتیم قیمت ها پایین است و باید بالا برود، اما نه دیگر تا این حد؛ چون دیروز خبر رسید شهریه برخی مدارس رسیده به 22میلیون تومان! اگر همین 22میلیون تومان را می دادند به خود دانش آموزان، آنقدر انگیزه درس خواندن و پیشرفت پیدا می کردند که رتبه یک کنکور بودند!

خدمات ویژه برای عقد و عروسی شنیده بودیم، اما نوبرانه این که دیروز خبر رسید دفاتری برای تسریع در امر طلاق ایجاد شده و عده ای هستند که پول می گیرند و طلاق را جلو می اندازند! این خدمات «وی آی پی» به زوج ها برای گسستن خانواده، رکورد تازه ای را ثبت کرده دست کمی از آن سنت جالب جشن طلاق که چند سال قبل مد شده بود، ندارد.