آرشیو یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۷۹۶
ورزشی
۲۳

اخبار

خادم به دیدار سلطانی فر رفت

رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی روز گذشته به کمیته ملی المپیک رفت و با رضا صالحی امیری رئیس این کمیته دیدار کرد. این دو سپس راهی ساختمان مجاور کمیته ملی المپیک یعنی وزارت ورزش شدند تا با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار کنند.

جوانمردی، نامزد بهترین ورزشکار

کمیته بین المللی پارالمپیک در نظرسنجی انتخاب بهترین ورزشکار ماه مه در سال 2018 نام 5 ورزشکار را آورده که ساره جوانمردی، ملی پوش پرافتخار کشورمان در رشته تیراندازی نیز در میان آنها قرار دارد.

قائمی هم لژیونر شد

فرهاد قائمی، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران به زراعت بانک ترکیه پیوست. فرهاد قائمی که در 2 سال اخیر در ترکیب تیم والیبال بانک سرمایه به میدان می رفت، بعد از انحلال این تیم تصمیم گرفته لژیونر شود.

صعود شطرنج ایران در رده بندی جهانی

در لیست جدید ماهانه فدراسیون جهانی شطرنج، ایران با میانگین 2542 در رده بیست و هشتم جهان قرار گرفت و صعود کرد.

شهنازی: بودجه کشتی بیش از همه است

شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک درباره گلایه فدراسیون کشتی نسبت به کاهش بودجه اش بیان کرد: «بودجه قابل تقسیم به فدراسیون ها کمتر از 24 میلیارد است و رقم هیچ فدراسیونی هم اکنون بیشتر از کشتی نیست.»

رونمایی از سامانه ایرانی تحلیل آنلاین فوتبال

متخصصان و دانشجویان دانشگاه های معتبر ایرانی به تکنولوژی پیشرفته تحلیل آنلاین بازی های فوتبال دست پیدا کردند. این محصول با ضبط ویدویی بازی فوتبال بدون نیاز به نصب هیچ سنسوری در ورزشگاه این امکان را برای کاربران ایجاد می کند که در زمان پخش مسابقه همه حرکات تیم ها را تحلیل کنند.»

آقاخان: فوتبالم تازه آغاز شده است

مرتضی آقاخان، مهاجم فصل گذشته پیکان که به استقلال پیوسته است، گفت تصور و دیدگاهش این است که فوتبالش با این انتقال، تازه آغاز شده است. او تصریح کرد نیامده است تا جای خالی داریوش شجاعیان مصدوم را در جمع آبی ها پر کند.

تمدید 5 ساله قرارداد حسینی

پندار توفیقی دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه با سیدحسین حسینی برای تمدید 5 ساله قرارداد او به توافق رسیده است، گفت: «خبر حذف استقلال از آسیا کار دلالان است.»