آرشیو دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۳۱۷۲
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir. پیامک: 30004699

گلایه از گرانی و بی کاری: می خواهم با رئیس جمهوری درددل کنم و بگویم: بسیاری از جوانان از نبود شغل مناسب، درآمد مکفی و از همه مهم تر نداشتن امکان ازدواج از جناب عالی و دیگر مسئولان، گلایه دارند؛ زیرا جوانان پس از سال ها تحصیل و هزینه های فراوانی که برای کسب آن صرف کرده اند، پس از فارغ التحصیل شدن، کاری که در شانشان باشد، ندارند و این موضوع موجب شده است برخی از جوانان خود را سربار خانواده و جامعه بدانند. متاسفانه برخی از جوانان به دلیل بی کاری به اعتیاد روی آورده اند. جوانان و سرمایه های عظیم کشور که به راحتی می توانند در به حرکت درآوردن چرخ های کارخانه ها و کارگاه ها موثر واقع شوند، عاطل و باطل می مانند و بی هدف صبح را به شب می رسانند و عمر، وقت و جوانی شان را هدر می دهند.

علی اکبر فرقانی

کاش همه مسئولیت پذیر بودند: ای کاش همه کارکنان ادارات دولتی و به ویژه روابط عمومی ها مانند خانم حاتمی، روابط عمومی شهرداری منطقه 13 و بخش فنی و عمرانی که در اسرع وقت به کار مردم رسیدگی می کند، یاد بگیرند و به کار مردم رسیدگی کنند. مسئولان شهرداری منطقه 13 مسئولیت پذیرند اما در شهرداری منطقه 14 در باره مطالبی که در مطبوعات چاپ می شود، ضعیف عمل می کنند. از شهردار منطقه 13 تقاضا دارم با تشویق خانم حاتمی و بخش فنی و عمرانی، آنان را به کار بیشتر و بهتر دلگرم کنند.

علی از تهران

مزاحمت سگ های ولگرد: فاز سه مارلیک، به ویژه خیابان های گل مریم و سه بانده، به محل سگ های ولگرد تبدیل شده است که برای زنان و کودکان مزاحمت ایجاد می کنند. از شهردار ملارد تقاضای جمع آوری، ساماندهی و بازگرداندن آرامش به ساکنان را داریم.

وحید از مارلیک

خیابان قیام را دریابید! خیابان قیام تهران از مدت ها قبل در دست ساخت وساز است. ساکنان و رهگذران چه زمانی قرار است شاهد آبادانی و تکمیل این خیابان باشند؟

حجت محمدی