آرشیو چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۳۲
ورزش
۱۷

فانتزی با هنرمندان: می بازیم به اسپانیا!

بازی با اسپانیا چند چند می شود؟ این همان دیداری بود که مدت ها با ترس از آن حرف می زدیم. حالا وقت روبه رو شدن با همان ترس است. چه کنیم که منطق می گوید اسپانیا برنده است اما قطعا یک چیزهایی ته دل همه ما هست که می گوید، امشب هم می توان شب فوتبال ایران باشد. فارغ از آنچه ما دلمان می خواهد و آنچه اتفاق خواهد افتاد، نظرات فانتزی سه هنرمند فوتبالی کشورمان را درباره بازی با اسپانیا می خوانیم:

پژمان بازغی: دروغ بگم یا راست بگم؟!

درباره نتیجه بازی ایران و اسپانیا دروغ بگویم یا راست بگویم؟ (باخنده) من فکر می کنم از اسپانیا می بازیم. با این حال هرچقدر دروازه مان را بسته نگه داریم موفق تر خواهیم بود. البته من فکر می کنم جلوی پرتغال، کارمان راحت تر باشد. در پاسخ به این سوال که بازیکنان اسپانیا را چطور می توان گرفت نیز باید بگویم؛ به نظرم باید برویم خواستگاری. (باخنده)

محمد بحرانی: باید قلع و قمع کنیم

راستش هیچ روشی برای مهار ایسکو و دوستانش به ذهنم نمی رسد. به نظرم فقط باید قلع و قمع کنیم اسپانیایی هارا. نمی دانم استاد کی روش چه طرح و برنامه ای برای این بازی دارد. ولی فقط این را می دانم که اصلا دوست نداشتم الان جای کی روش باشم. البته فکر می کنم پرتغال را می بریم.

حبیب رضایی: کاش کعبی داشتیم

به نظر من هیچ اشکالی ندارد در بازی با اسپانیا یک اتوبوس بذاریم توی محوطه جریمه خودمان. البته من قبل از شروع جام جهانی پیش بینی کردم که ایران صعود می کند، الان هم سر حرفم هستم و فکر می کنم با یک برد، یک تساوی و یک شکست به دور دوم می رویم. من فقط دوست داشتم یکی مثل کعبی داشتیم در تیم که انتقام همه حرکت های خشن راموس رو یکجا ازش می گرفت در بازی با ایران.