آرشیو شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷، شماره ۹۲۴۴
ورزش
۱۱

گوناگون

پروین: باید کی روش را نگه داریم

اسطوره فوتبال ایران گفت: کی روش را نه تنها تا جام ملت ها بلکه باید سالیان سال درتیم ملی نگه داریم.علی پروین گفت: واقعا آدم لذت می برد بازی های تیم ملی را می بیند. من وهمه پیشکسوتان واهالی فوتبال از عملکرد کی روش و تیم ملی رضایت داریم.

مودریچ:مسی را از بازی خارج کردیم

کاپیتان تیم ملی کرواسی گفت: ما عالی بازی کردیم و برای شکست تیمی به قدرت آرژانتین باید عالی باشید. مسی را از بازی خارج کرده بودیم و اجازه نمی دادیم توپی به او برسد.

امیدواری به تیم ملی والیبال

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: درحال حاضر به خاطر فشار بازی ها شرایط سه بازی پیش رو کمی نگران کننده است اما وضعیت مان خوب است چون تک تک بازیکنان خودشان را برای انجام یک نمایش دیدنی درتهران آماده می کنند.

کمالوند از نفت جدا شد

سرمربی فصل گذشته نفت آبادان با عقد قراردادی به عنوان سرمربی جدید اکسین البرز انتخاب و معرفی شد.کمالوند جانشین لطیفی در تیم دسته اولی اکسین البرز شد.

هافبک کلمبیا تهدید شد

هافبک تیم ملی فوتبال کلمبیا پس از دریافت کارت قرمز و دادن پنالتی به ژاپن، به مرگ تهدید شد.پلیس کلمبیا درتلاش است افرادی که سانچس را به مرگ تهدید کرده اند را شناسایی کند تا اتفاقی مشابه اسکوباربرای سانچس رخ ندهد.

مهدوی کیا: به صعود تیم ملی امیدوارم

مهدوی کیا درباره شانس صعود تیم ملی گفت: به این موضوع امیدوارم و مثل تمام مردم ایران آرزو می کنم این اتفاق بزرگ بیفتد.وی افزود: بزرگترین نقطه قوت پرتغال رونالدو است باید او را مهار کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

فونته: ایران تیمی فوق العاده دارد

مدافع تیم ملی پرتغال با احترام از تیم ملی ایران صحبت کرد و تیم ملی کشورمان را بهترین تیم آسیا خواند.فونته اظهارداشت: ما بازی ایران را دیده ایم و به نظرم بازی سختی داریم. این بازی می تواند برای ما نسبت به بازی با اسپانیا آسان تریا سخت ترباشد، اما آنچه مهم است ما برای صعود نیازبه امتیاز داریم.وی گفت: ایران تیمی فوق العاده و منسجم دارد. آنها تیمی قوی هستند و به نظرم ایران بهترین تیم آسیاست. کار سختی مقابل آنها داریم، اما امیدوارم پیروزباشیم.