آرشیو شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷، شماره ۹۲۴۴
ورزش
۱۱

اخبار

پیام رهبرمعظم انقلاب به ملی پوشان

پیام مقام معظم رهبری به کاروان تیم ملی ایران در روسیه با تاکید برعملکرد عالی ملی‎پوشان در دیدار برابر اسپانیا ابلاغ شد. طی تماس دفتر مقام معظم رهبری با اردوی تیم ملی درروسیه و مدیر کاروان اعزامی فدراسیون فوتبال، پیام مقام معظم رهبری به کاروان و بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را به شرح ذیل اعلام می کند: بازی شما عالی بود.خدا قوت.مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز با انتشار پیام محبت آمیز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به کاروان تیم ملی در روسیه، ضمن تقدیر از این پیام حمایتی که باعث مباهات و مسرت جامعه فوتبال کشورشد، ابراز امیدواری کرد که جوانان برومند و شایسته این مرز و بوم در ذیل توجهات پروردگار، همواره در میدان های بین المللی خوش بدرخشند و مایه مباهات و شادی دل ملت شوند.

شرفی: نباید توپ به رونالدو برسد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: حضور سردار آزمون در ترکیب تیم ملی می تواند دفاع حریفان مان را به هم بریزد.اصغر شرفی گفت: ایران برابر تیمی که برای قهرمانی به جام آمده است خوب بازی کرد. برنامه کی روش روی دفاع بود و چشم به ضدحمله ها داشت.این سبک بازی شاید لذت بخش نباشد اما نتیجه بخش است. کی روش با توجه به ظرفیت بازیکن هایش از آنان استفاده می کند.وی درباره بازی آینده تیم ملی مقابل پرتغال نیزاظهارکرد: وابستگی پرتغال به رونالدواست. کلاس رونالدو با تمام بازیکن های پرتغال فرق دارد. ما باید روی غیرفعال کردن خط هافبک های پرتغال تلاش کنیم تا نتوانند توپ را به رونالدو برسانند.

فتحی: آمده ام به استقلال خدمت کنم

عضوهیئت مدیره استقلال گفت: من برای کمک مالی و اقتصادی به استقلال نیامدم و تنها هدفم خدمت و موفقیت این تیم است. فتحی گفت: هدف من از حضوردراستقلال موفقیت این تیم است. من بنا به درخواست وزیر ورزش که سالیان متمادی است اورا می شناسم به استقلال آمده تا به این تیم کمک کنم.وی گفت: وضعیت استقلال بد نیست. خوشحالم از اینکه وزیر ورزش نگاه خوبی به فوتبال خصوصا استقلال و پرسپولیس دارد و تلاش می کند تا تیم های لیگ برتری ما مشکلات مالی کمتری داشته باشند.