آرشیو سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۴
ورزش
۱۷

توضیحات سرپرست استقلال درباره قرارداد تیام و جپاروف

پول جور شده، می مانند

مامه تیام و سرور جپاروف، دو بازیکنی هستند که هنوز مشخص نیست در استقلال می مانند یا نه. نصرا... عبداللهی، سرپرست این تیم درباره عدم تمدید قرارداد آنها و از دست دادن بعضی از بازیکنان نامی می گوید: در فوتبال این طبیعی است که تیم های بزرگ بازیکن از دست بدهند یا بازیکن جذب کنند. امید ابراهیمی و امید نورافکن بازیکنان باکیفیتی بودند که از استقلال جدا شدند و تصمیم آنها برای جدایی کاملا شخصی بود. باشگاه استقلال در فصل نقل وانتقالات بیکار نبوده و در پست های مختلف چند بازیکن خوب جذب کرده است. علاوه بر این چند بازیکن دیگر هم مدنظر شفر قرار دارند که باشگاه تلاش می کند آنها را جذب کند.

او ادامه می دهد: باشگاه قطعا برای حفظ تیام و جپاروف تلاش می کند و در ترکیه با این بازیکنان مذاکرات لازم صورت خواهد گرفت. معتقدم هواداران استقلال باید به تیمشان اعتماد کنند. تلاش می کنیم در فصل جدید آنها را خوشحال کنیم. مطمئن باشید استقلال با تیمی پرقدرت وارد مسابقات لیگ برتر خواهد شد. در همین حال توفیقی، مسئول نقل و انتقالات باشگاه هم می گوید: مذاکراتمان را با جپاروف و تیام در ترکیه انجام می دهیم. امیدواریم در نهایت همه چیز به صورت مثبت پیش برود و این دو بازیکن همکاری شان را با باشگاه استقلال ادامه دهند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا می توان ماندن این دو بازیکن را در استقلال قطعی دانست، توضیح می دهد: اگر پول باشد قطعا آنها هم در استقلال می مانند. هیات مدیره و باشگاه، منابع مالی را برای حفظ جپاروف و تیام تامین کرده اند تا آنها همچنان در استقلال بمانند.