آرشیو سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۴
ورزش
۱۷

خبری که قرمزها را نگران کرده است

محرومیت احتمالی سروش رفیعی

چندی پیش بود که رسانه ها از شکایت دوباره باشگاه فولاد خوزستان از سروش رفیعی بازیکن سابق شان به کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال خبر دادند.

فولاد مدعی است رفیعی بعد از اتمام خدمت سربازی در تراکتورسازی باید به این تیم برمی گشت و در این باره به 38 روز باقیمانده قرارداد و همچنین قرارداد جداگانه استناد کرده است. روی این پرونده مطالعات زیادی شده و آرای فیفا و کاس هم مورد تطبیق و بازبینی قرار گرفته است. دکتر روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت هم از صدور رای پرونده شکایت فولاد از سروش رفیعی به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد تا قبل از شروع لیگ خبر داده است. باید منتظر ماند و دید که سرانجام چه رایی صادر می شود اما کمیته تعیین وضعیت در مورد مشابه (پرونده شعبانلو) نشان داده که مصلحت اندیشی نمی کند. گرچه فولاد شکایتی از باشگاه پرسپولیس ندارد ولی به نظر می رسد ورود و رایزنی مدیران این باشگاه - که بتازگی با سروش رفیعی قرارداد دو ساله بسته اند -با فولادی ها راه حلی برای این ماجرا باشد.

اگر یک درصد کمیته تعیین وضعیت رفیعی را محکوم کند علاوه بر محرومیت چهار تا شش ماهه، ممکن است معادل مبلغ همان قرارداد مورد استناد فولاد که 38 روز است هم جریمه شود و تا پرداخت آن مجوز بازی نداشته باشد.