آرشیو چهارشنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۷
صفحه آخر
۲۰
راپورت های میرزا ادریس

اندر باب غلط زیادی رعیت...

الیوم فوق النهایه ملولیم. خدا رحم کرد این خشایار دم دستمان نیست وگرنه چنان محکم می زدیم توی ملاجش که جمجمه اش متلاشی بشود. چقدر رعیت پررو بی حیا شده است. اصلا خوشی زده زیر دلشان و از فرط امکانات دست به گوشی شده چه غلط ها که نمی کنند؟ دستمان به آن رعیت دریده و پررو برسد حساب کار را دستش بگذاریم. به قدری اعصابمان مگسی شده که الیوم بر خویش فرض دیده بعد مدت ها یک دو خط قلمی کنیم برسد به دست آن رعیت بی چشم و رویی که به وکیل الرعایا جناب میز محمود خان صادقی ادام ا... ظله پیامک ول داده: توی مجلس چه غلطی می کنید؟

تو خجالت نمی کشی مردک؟ یک کاره گوشی برداشته ای به وکیل زحمت کش مردم ممالک محروسه پیامک داده ای که: توی مجلس چه غلطی می کنید؟ حیا را خورده ای و عفت را قی کرده ای؟ نمی بینی چقدر زحمت می کشند؟ کم همین جناب میزمحمود صادقی به اقصی نقاط کشور سفر کرد؟ تو فکر می کنی راحت است دغدغه مردم را بپرسی و همه هی بگویند: رفع حصر، تو از این تکرار کلمه حصر خسته نمی شوی؟ این که یک نفر مامورت باشد و برود توی مبال های حرم امام رضا علیه السلام و درمیان آن همه بوی بد دستشویی از درهای دستشویی ها عکس بگیرد و برایت بفرستد و تو بگویی این درها تولید خارج است و بعد کاشف به عمل بیاید تولید وطن است و تو عرق شرم بر رخساره ات بنشیند، آسان است؟

خجالت بکش و حیا کن از این که توی این وانفسای گرانی تو یازده تومن داده ای و پرسیده ای توی مجلس چه غلطی می کنید؟ اصلا تو با اجازه کی نمره تلفون نماینده مجلس را توی گوشی ات ساوه (save) کرده ای؟ رعیت گیوه سوخته را چه به این غلط ها؟ لقمه نانت را سق بزن و از زحمت کشی این عزیزان لذت ببر و دعای خیر به جانشان کن. دیگر نبینم از این غلط ها بخوری ها! ما برویم شربت خاکشیر یخمالمان را بخوریم. یک مقداری جان بگیریم. والا با این نان هایشان