آرشیو پنجشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۴۲
صفحه آخر
۲۴
حضرات و نظرات

هیراد دلارهای دولتی را چه کرد؟

همایون حسینیان

با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی رو همچنان کسی به گردن نمی گیره و هرکسی دیگری رو متهم می کنه و به دنبال مجرم از کارگر پادو یک شرکت تا رانت خواران اقتصادی هستن و برخلاف تمهیدات دولت، در پشت پرده افرادی هستن که ارز دولتی می گیرند و حتی باد هم وارد نمی کنن تازه با «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» گفتناشون و انگشت اتهام به سمت دولت دراز کردن، فرافکنی می کنن و از جایی که دیگه تو بازار ارز جمشید بسم الله جدیدی کشف نشده، بنده یه نفرو پیدا کردم که خیلی مناسب برای اتهام زدن بهش و برخورد قاطع هست و اونم کسی نیست جز حمید هیراد! وضعیت این خواننده بسیار مساعد برای متهم کردن و مجازات کردنه.

اگه یادتون باشه چندی قبل به خاطر استفاده از چند مصرع از شاعران بدون ذکر اسمشون و اعتراض شاعران و پذیرفتن اشتباه توسط هیراد عده ای برای آشتی پا درمیانی کردن و فضارو که مناسب دیدن کلی هم از این شخص پول گرفتن. در صورتی که در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته به خاطر برداشت یه مصرع از شاعری، طرف پولی پرداخت کنه ولی خب چون ایشون حمید هیراد بوده و تو کنج گیرش آورده بودن تونستن با موفقیت مبالغ هنگفتی رو از این خواننده بگیرن.

جدیدا هم که ادعا شده تو کنسرت زنده «پلی بک» اجرا کرده و دوباره هیراد با هزینه کردن پول و دعوت از خبرنگارا خواست یه جوری از این اتهام دربره. الان هم به نظرم اگه مشکلات اقتصادی و خروج ارزهای کلان از کشور و احتکار اجناس و گرونفروشی ها رو گردن این بنده خدا بندازیم یقینا با این روحیه ای که تو هیراد سراغ دارم نه تنها اتهاماتشو می پذیره بلکه می شه تموم دلارهای دولتی که عده ای گرفتن و معلوم نیست چیکارش کردنو گفت هیراد گرفته.

اونم که الان از هر طرف داره بهش می زنن برای اعتبار خودش هم شده خسارت بالارفتن دلار و سکه رو خواهد داد. الانم که چندتا کنسرت داشته و پول تو دست و بالش هست. پس تا دیر نشده دوستان همت کنن یه پتیشن بزنن و چهره مخفی این اخلالگر اقتصادیو هویدا کنن تا دیگه جرات نکنه اینجوری با اقتصاد مملکت بازی کنه. مطمئنا ظرف دو سه روز خودش میره تو تلویزیون اعترافات تکان دهنده ای هم می کنه. خلاصه از من گفتن بود بعد نگین نگفتم!