آرشیو شنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۶۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* از فرماندهی محترم سپاه به خاطر بی جواب نگذاشتن عربده کشی های ترامپ و عملیات روانی دشمن تقدیر و تشکر می کنیم.

محسنی

* 4 دهه انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان بوده است لذا نباید فریب مذاکره بدون پیش شرط آمریکا ولی همراه با تحریم های جدید و نقض عهدهای قبلی را خورد. زیرا هدف جبهه استکبار سرنگونی ملت های مستقل است چه رسد به جمهوری اسلامی که پرچمدار استقلال و مقاومت در برابر زورگویی های آمریکاست.

3297013

* 5 سال تمام حواس مردم را معطوف به مذاکره و کشور را به حال خود رها کردند. حداقل حالا از تجربه گذشته عبرت بگیرند و دوباره به وقت کشی با اروپا و توهم مذاکره با آمریکا نخواهند این سه سال باقیمانده را سپری کنند! چرا از تجربه گرانسنگ همین چند سال اخیر و بدعهدی شیطان و اروپایی های خبیث عبرت نمی گیرند؟! اگر به همین اندازه که به برجام پرداختند به بخش های دیگر کشور توجه می کردند این اوضاع اقتصاد کشور نبود.

کریمی

* با قدم زدن با کری وزیر خارجه اسبق آمریکا، هسته ای را هدیه کردیم بابت شکر این هدیه به نظرم تهدید لازم است تا آقایان سه سال باقیمانده را بار دیگر به قدم زنی با ترامپ بپردازند و موشک های خود را تقدیم این قمارباز عیاش کنند تا در سال 1400 ملت دست خود را به نشانه تسلیم بالا ببرند و جناب وزیر امور خارجه خوشحال شوند که ملت شکر نعمت برجام یک و دو را ادا کردند!

41900917

* اهرم بستن تنگه هرمز و برخورد با نفوذی های دشمن (از سیاسی و اقتصادی) در داخل، ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به وحشت انداخته و آمریکایی ها به دنبال چاره جویی جدید هستند. مسئولان کشور هوشیار باشند مجددا فریب نخورند.

79560935

* ننگ بر آنانی که آرامش و امنیت مردم ایران را به بهای مشتی دلار می فروشند و به جای آنکه از ذلیل شدن کشور بترسند از اقتدار نظامی آن هراسانند.

55680910

* آقای مطهری ظاهرا روز حادثه حمله چند تکفیری به مجلس را فراموش کرده است اگر این موشک های نقطه زن نبود که الآن می بایست شما در پناهگاه زندگی می کردید؟! لطفا برجام و دستاوردهای آن را از بزک کنندگان آمریکا و غربی ها بازخواست کنید نه از «موشک هوا کردن» و لرزه بر اندام استکبار و رژیم کودک کش انداختن؟!

95900914

* آقای علی مطهری از روی جهل به موضوع گفته است موشک هوا کردن توسط سپاه نگذاشت برجام ادامه پیدا کند در حالی که وادادگی امثال ایشان موجب پوچی محتوای برجام و مسائل فعلی شد. اگر این موشک ها را نداشتیم آمریکا در حمله به ایران لحظه ای تردید نمی کرد.

28190935

* آقای علی مطهری علت خروج آمریکا از برجام را، آزمایش موشکی سپاه اعلام کرده است! یاللعجب! این چه بصیرتی است که ایشان دارد. مگر تیم مذاکره کننده اوایل مذاکرات نگفتند بحث PMD و موشکی به طور کامل از مذاکرات کنار گذاشته شده است؟ در ضمن قبل از خروج آمریکا از برجام چه نصیب کشور شده که با خروج این شیطان از دست ملت رفته است؟ مگر همین طیف و جناب روحانی در تبلیغات انتخاباتی نمی گفتند تحریم ها فقط 30 تا 20 درصد موثرند و 70-80 درصد مربوط به سوءمدیریت و تدبیر غلط است؟! مگر امضای کری تضمین نبود؟!

توکلی- الیگودرز لرستان

* هر گاه علی مطهری در مورد موضوعی اظهارنظر کرد با استقبال رسانه های دشمن مواجه شد! چرا علی مطهری به خاطر این سخنان خلاف امنیت ملی بازخواست نمی شود؟

10750919

* باید به حال خواص بی بصیرت و غربگرا تاسف خورد و به آنها گفت، مگر در این چند ساله، کدام دولتمرد شیطان بزرگ را می یابید که حتی برای یک لحظه از در صداقت با مردم ما سخن گفته باشند؟! با این همه خباثت آمریکا علیه ملت و کشورمان، برخی ها با کوچک ترین اشاره شیطنت آمیز آمریکا، دل و دین از کف داده و آب از لب و لوچه شان سرازیر می شود! مگر تجربه پوچ مذاکرات برجام و بدعهدی آنها را ندیدند و نمی دانند؟

12980912

* برجام برای کشور و مردم دستاوردی نداشته که آقای ظریف ما ملت را متهم به کفران نعمت برجام کرده است. واقعیت این است که همین آشفته بازار و گرانی لجام گسیخته از اثرات بستن همه چیز به برجام است. در کجای دنیا رکود اقتصادی و بیکاری را نعمت می دانند. ما باید طلبکار باشیم بدهکار هم شده ایم! حداقل به زخم ما نمک نپاشید.

85210912

* وضع و حال امروز کشور همه نتیجه تحلیل غلط و سوء تدبیر دولت فعلی در اعتماد به دشمنان است. امیدواریم درس عبرت بشود.

68580919

* مسئولان قوه قضائیه کشور با تشکیل دادگاه و محاکمه مفسدان و مجرمان اقتصادی، طعم عدالت را به دهان ملت بچشانند. در این مقطع زمانی برای اداره کشور نیاز به رفتارها و نیروهای انقلابی است.

14420913

* تروریست های اقتصادی از سوی همان کسانی اجیر شدند که داعش را به وجود آورده بودند، وزارت اطلاعات باید با تروریست های اقتصادی همانند داعش برخورد کند زیرا هر دو در یک جبهه علیه مردم ایران توطئه می کنند و مردم را قربانی رفتار جنایتکارانه شان کرده اند.

29140912

* در جنگ نظامی اگر کسی در میدان نبرد تخلفی انجام دهد بلافاصله دادگاه صحرایی تشکیل و فرد متخلف محاکمه و حتی اعدام می شود. در شرایطی که کشور ما در حال جنگ اقتصادی به سر می برد، شایسته است متخلفان اقتصادی همانند روند طی شده در دادگاه های صحرایی محاکمه و مجازات شوند، نه اینکه پرونده شان در اطاله دادرسی بی حاصل معطل بماند.

64060912

* خواهشمندم درد دل ما کارگران را به مسئولان برسانید با این وضع کاهش ارزش پول ملی، افزایش اجاره بها و تورم و گرانی و... زندگی ما فلج شده است! دولت تدبیری برای کالاهای اساسی و نیازهای اولیه ما بکند.

17580935

* چندین سال است که دلار و سکه دستخوش طمع حرامخواران شده و به زندگی مردم لطمه وارد می کند اما سوالم این است که چرا در طی این چند سال راهکاری برای مبارزه با این جریان طراحی نشده است؟ چرا اجازه دادند اقتصاد کشور در طی یک سال چندین بار از یک موضوع ضربه بخورد؟!

0129021

* با این وضع نابسامانی که مدعیان اصلاح طلبی بر سر اقتصاد کشور آورده اند و ملت حیران و سرگردان بی تدبیری های آقایان هستند متاسفانه برخی از آنها با کمال پررویی از کاندیدای موردنظرشان برای دوره بعدی سخن می گویند! حیا نمی کنند؟

77950936

* ایران اسلامی از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد اما با این تفاوت که موریانه هایی که درصدد خوردن تنه تنومند انقلاب اسلامی بودند در سوراخ هایشان و در آتش خشم ملت خواهند سوخت.

93110937

* وزیر بهداشت گفتند، مردم امروز باید مانند دفاع مقدس، دربرابر توطئه دشمنان به صورت جهادگونه به صحنه بیایند! ولی دولتی که بخواهد مردم جهادگونه به میدان بیایند باید مدیرانش اشرافی نباشند و چنین مدیرانی برکنار شوند، حقوق نجومی نگیرند، مفاسد مالی نداشته باشند. نزدیک ترین شخص به رئیس قوه مجریه و معاونش متهم نباشند! و... آنگاه خواهید دید که مردم چگونه به ایفای نقش می پردازند؟!

17130915