آرشیو پنجشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۸
ورزش
۴

بی خیال، مثل مسئولان پدیده

یک تیم مشهدی دیگر در آستانه انحلال

هفته دوم رقابت های لیگ برتر در حالی از امروز آغاز می شود که پدیده ای ها هنوز نتوانسته اند مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان را بگیرند.

شرایط بد مالی و حمایت نشدن از سوی مسئولان برای تیمداری در مشهد باعث شده شایعه انحلال این تیم بیش از پیش به گوش برسد.چند ماه قبل وقتی 6 امتیاز از این تیم به دلیل شکایت یکی از بازیکنان خارجی شان کسر شد،انتظارها این بود که مسئولان این تیم تکانی به خودشان بدهند و یا رضایت طلب کاران را جلب کنند، یا این که بدهی خودشان به آنها را پرداخت کنند. اما نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه طلب کاران هر روز بیشتر پا فشاری می کنند تا مطالبات خودشان را دریافت کنند.

طلب کاران با شروع لیگ برتر دوباره سراغ این تیم آمده اند و با شکایت به فیفا خواهان دریافت مطالبات شان شده اند. دیاراسوبا و ایگور پراهیچ دو بازیکن پیشین پدیده هستند که شکایت خود را به اطلاع فیفا رسانده اند و مسئولان و مدیران مشهدی و مجموعه پدیده به فکر این تیم نیستند و پدیده را به امان خدا رها کرده اند. رهایی که به نطر می رسد بزودی این تیم هم با حکم فیفا راهی لیگ آزادگان و سراشیبی سقوط در فوتبال ایران خواهد شد.

از روزی که ابومسلم راهی لیگ های دسته پایین تر شد مشهدی ها حسرت زیادی را خوردند تا پدیده و سیاه جامگان جای این تیم را پر کنند اما حالا خبری از سیاه جامگان در لیگ برتر نیست و پدیده هم اگر به دادش نرسند سرنوشتی مشابه خواهد داشت.