آرشیو چهارشنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۳
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

به گذشته نگاه کنید

یکی از کاربران فضای مجازی به این نکته اشاره کرد که سال هاست قیمت ارز در کشور پایین تر از بهای واقعی آن عرضه می شده است، بنابراین اگر عرضه دلار از 20 فروردین تا 14 مرداد با بهای 4200 تومان برای کشور زیانبار بوده است، عرضه ارز پایین تر از قیمت واقعی در طول سال های گذشته نیز زیانبار بوده است. چرا درباره آن سخنی گفته نمی شود؟

انتقاد از انتقادکنندگان

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در فضای مجازی با انتقاد از منتقدان اقدام نمایندگان مجلس در سوال از رئیس جمهوری، نوشت: مقام های انتخابی نباید آنقدر تقدیس شوند که فردی جرات نکند از آنها سوال بپرسد.طراح سوال از هر گروه و جریانی باشد، روحانی باید پاسخ دهد.

انعطاف در سیاست خارجی

یک کاربر فضای مجازی به این نکته اشاره کرد که در روابط بین الملل اتخاذ استراتژی واحد در برابر رقیب یا دشمن اقدامی غیرمنطقی است، بلکه باید با توجه به موقعیت های مختلف چالشی، استراتژی متناسب با آن شرایط را طراحی کرد.

افشاگری تنها راه

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت: بسیاری از اعتراض های امروز، میراث اقدامات دولت های قبلی است. دولت نتوانسته با مردم سخن بگوید و این واقعیت ها را بیان کند. بنابراین اگر روحانی در مجلس این واقعیت ها را نگوید و افشاگری نکند، خودش متهم اصلی می شود.

خودتان هم توضیح دهید

یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به اینکه اصولگرایان کمپین فرزندت کجاست را راه انداخته اند، از آنها خواست که خودشان نیز به آن بپیوندند و درباره فرزندان خود توضیح دهند. همچنین برخی کاربران خواستار آن شدند که دامنه موضوع از فرزندان فراتر رود و همه افرادی که با قدرت مرتبط هستند، درباره شرکت ها و موسسات واگذار شده به آنها توضیح دهند. همچنین مردم اطلاعات خود را در این زمینه ها به اشتراک بگذارند.