آرشیو سه‌شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۸۴
ورزش
۴

مامه تیام سکوتش را شکست

به خاطر خانواده ام رفتم امارات

مامه تیام مهاجم سابق استقلال بدون این که قراردادش را با آبی ها فسخ کند، به تیم عجمان امارات پیوست و بازیکن این تیم شد. او فقط نیم فصل در استقلال بود و بعد از درخشش در این باشگاه، تصمیم گرفت به باشگاه دیگری برود. تیام قراردادی به ارزش 1.1 میلیون دلار با باشگاه عجمان امضا کرده است.

این بازیکن از زمان جدایی رسمی از استقلال سکوت کرد و چیزی در این باره نگفت. او حالا بدون این که درباره استقلال صحبت کند، می گوید: «بعد از آن که همراه خانواده ام برای انجام مسابقه استقلال مقابل العین به امارات سفر کردیم همسرم علاقه مند شد تا در این کشور زندگی کنیم. من هم با توجه به خواست همسرم تصمیم گرفتم به یک باشگاه اماراتی بپیوندم..»

تیام ادامه می دهد: «حضور در فوتبال امارات برای من دوران تازه ای را آغاز می کند و با توجه به قرارداد دوساله ای که با باشگاه عجمان امضا کرده ام امیدوارم به تمام اهداف و خواسته های خودم برسم. در استقلال موفق به زدن 12 گل در 13 مسابقه شدم که آمار بسیار خوبی است. می خواهم این روند موفق را در امارات دنبال کنم. از اعتماد مسئولان باشگاه عجمان متشکرم و می خواهم یک فصل موفق و خوب را کنار هم سپری کنیم.»

مسئولان باشگاه استقلال البته پرونده ای را تهیه و به فیفا ارسال کرده اند تا بتوانند از این بازیکن شکایت کنند.