آرشیو سه‌شنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۳
رسانه
۱۵
برترین هشتگ ها

از تونی بلر تا ایلان ماسک

هشتگ به کلمه یا گروهی از واژگان گفته می شود که با علامت # نشانه گذاری می شود و از آن برای جست وجوی آسان و انتشار اخبار گسترده پیرامون یک موضوع در شبکه های اجتماعی استفاده می شود. به زبان ساده تر می توان گفت هشتگ برچسبی است که به کاربران اینترنتی کمک می کند تمام اخبار منتشر شده در جهان پیرامون یک موضوع را با یک کلیک پیدا کنند و در اینجا محبوب ترین و پربازدیدترین هشتگ های یک هفته گذشته در شبکه های اجتماعی آورده شده است.

#BoredElonMusk

ایلان ماسک بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تسلا از خلاق ترین افراد حال حاضر این روزها با مشکلاتی مواجه شده است و کاربران با انتشار این هشتگ اعلام کردند دوران افول ماسک فرارسیده است.

#JobsReport

افزایش استخدام کارمندان امریکایی در ماه آگوست و کاهش نرخ بیکاری طی مدت مذکور باعث شد مردم این کشور هشتگ مذکور را مورد توجه قرار دهند.

#SociallyAwkwardIn5Words

کاربران اجتماعی با این هشتگ بهترین جملات خود در مورد شبکه های اجتماعی و فضای پیرامون خود را در 5 کلمه با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

#JoeRogan

جو روگان مجری سرشناس امریکایی پس از مصاحبه رادیویی خود با ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا باعث شد این هشتگ مورد توجه قرار گیرد.

#SierraBurgess

فیلم «سیرا برگس یک بازنده است» هفته گذشته توانست رکورد پرفروش ترین فیلم در سینماهای جهان را بشکند تا با این اتفاق هشتگ مذکور مورد توجه قرار گیرد.

#ILoveIt

کاربران با به اشتراک گذاشتن این هشتگ اعلام کردند که در محیط پیرامون خود به چه چیز یا چه شخصی بیش از همه علاقه مند هستند.

#BritishAirways

این هشتگ به دنبال هک شدن اطلاعات مسافران شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز مورد توجه قرار گرفت.

#TonyBlair

تونی بلر نخست وزیر اسبق بریتانیا اعلام کرد حزب کارگر این کشور دیگر نمی تواند بخش اعظم کرسی های مجلس را از آن خود کند و همین صحبت ها باعث شد هشتگی با نام او مورد توجه قرار گیرد.