آرشیو پنجشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۱
زندگی
۱۳

حق با شماست

# راه بندان

رضایی از تهران:

در خیابان زهدی در ساعات شلوغی و تعطیلی ادارات و... دستفروشان و وانت بارها که در حاشیه خیابان ایستاده ومشغول کاسبی هستند باعث ترافیک بسیار سنگین و راه بندان می شوند. چرا سازمان های مربوطه برای اسکان آنها اقدامی نمی کنند؟

# سد معبر

شمس از تهران:

پارک خودروهای نمایشگاه داران در خیابان های هنگام و تکاوران باعث شلوغی این خیابان ها شده و توقف و پارک را برای خودروهای دیگر با توجه به نبود پارکینگ عمومی سخت کرده است.

# حق عابران

رسول بیگی از تهران:

چرا مسوولان به ایستگاه های صلواتی در معابر کم عرض اجازه فعالیت می دهند؟

بافت فرسوده

زهرایی از قم:

بافت های فرسوده در قم که کوچه هایی با عرض کم و خانه های سست دارد نیاز به بازسازی دارد و متاسفانه وزارت مسکن و شهرسازی اقدامی بابت نوسازی انجام نمی دهد.

# اتوبان تاریک

کیانی از ورامین:

اتوبان امام رضا (ع) از حد فاصل بی بی شهربانو تا گرمسار آسفالت بسیار نامناسبی دارد و در خیلی از نقاط بدون روشنایی است.

روابط عمومی: 22262142
جوابیه

درپی درج پیامی با عنوان «گره ترافیکی» و درخصوص مشکل ترافیکی در آزادراه تهران - کرج در محدوده پل فردیس و زیرگذر متروی گرمدره به استحضار می رساند در ادامه پنج بانده کردن آزادراه مذکور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز قرارداد انجام مطالعات مرحله اول و دوم عملیات ساماندهی ترافیکی آزادراه تهران - کرج را با شرکت مهندسین مشاور منعقد کرده و در حال انجام است، همچنین در حال حاضر در محدوده پل فردیس تا مهرویلا پیمانکار در حال انجام عملیات تعریض شامل خاکبرداری، حمل مصالح حاصل از خاکبرداری، جابه جایی دیوارهای پیش ساخته، جابه جایی و جمع آوری درختان واقع در محدوده تعریض و همچنین تعریض پل های واقع در محدوده است.