آرشیو یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۷
زندگی
۱۳

حق با شماست

# جرثقیل_ نظارت

مهدی عسلی:

در حاشیه اتوبان ها جرثقیل های زیادی کمین کرده اند آنها به محض تصادف خودروها سراغ راننده ها می روند و با قیمت های نجومی اقدام به جابجایی خودروها می کنند. فعالیت جرثقیل ها بدون هیچ نظارتی صورت می گیرد و پلیس راهور نیز به تخلف آنها هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

# بوی بیمارستان

گودرزی از تهران:

بوی بد فاضلاب بیمارستان بعثت در بلوار تختی، شب ها به اوج خود می رسد و حتی عبور از این خیابان با توجه به بوی تعفن و نامطبوع رنج آور است.

# خاطره تالاب

حسام نژاد از خوزستان:

با خشک شدن تالاب هورالعظیم، شهرهای استان خوزستان میزبان گردو غبار هستند و در صورت رسیدگی نکردن مسوولان به این تالاب، بحران تمام استان را فرا می گیرد.

# احتکار

حیاتی از تهران:

بعضی از کالاهای احتکار شده در انبارها و سوله ها دارای تاریخ انقضا است و با توجه به زمان زیادی که صرف رسیدگی به این پرونده ها توسط قوه قضاییه می شود ممکن است فاسد شده یا از بین بروند، بهتر است در این باره با توزیع این کالاها در بازار، از خسارت های بیشتر جلوگیری شود.

# برج سازی

نوری از تهران:

با توجه به کمبود آب چرا مجوز ساخت برج های بلند در حاشیه شهر تهران داده می شود که برای ساخت هر کدام هزاران لیتر آب نیاز است؟

# گرانی مدرسه

غلامی از تهران:

با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، شاهد گران شدن کیف، کفش، لباس و لوازم التحریر و قیمت های سرسام آور هستیم و متاسفانه جالی خالی نظارت قابل مشاهده است.

# بدون آنتن

رستمی از تهران:

همراه اول در خط یک متروی تهران اصلا آنتن ندارد و به هیچ عنوان نمی توان مکالمه کرد.

# مردم علیه احتکار

ممقانی از ساری:

خرید نکردن شهروندان از دو شرکت بزرگ کره ای ال جی و سامسونگ که کالاهای خود را برای افزایش قیمت احتکار کرده اند، بیش از پیش احساس می شود تا فکر سوءاستفاده را از سر خود بیرون بیندازند.

روابط عمومی: 22262142