آرشیو دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۱۲
شهرستان ها
۷

تکمیل بیمارستان اسلامشهر به وزارت بهداشت سپرده شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با اشاره به عدم پیشرفت پروژه احداث بیمارستان 440 تختخوابی شهرستان اسلامشهر پس از گذشت 10 سال گفت: سال جاری پروژه احداث از وزارت راه و شهرسازی به وزارت بهداشت سپرده شد تا هرچه سریع تر این پروژه به بهره برداری برسد.

محمدرضا سلمانی با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در شهرستان اسلامشهر به ازای هر 1000 نفر 0/4 تخت بیمارستانی وجود دارد و با بهره برداری بیمارستان 440 تختخوابی اسلامشهر این میزان به یک در هزار تخت می رسد.

وی با بیان اینکه با توجه به جمعیت شهرستان اسلامشهر تخت های بیمارستانی پاسخ گوی بیماران در این شهرستان نیست تاکید کرد: بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر با 130 تخت بیمارستانی و تنها بیمارستان خصوصی امام زمان(عج) نیز با 100 تخت بیمارستانی به بیماران اسلا مشهر و شهرستان های اطراف و گاهی تمام نقاط کشور خدمات درمانی ارائه می دهند. رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر ادامه داد: کلنگ بیمارستان 440 تختخوابی شهرستان اسلامشهر از سال 87 به زمین زده شد و پس از گذشت 10 سال تا به امروز تنها 51 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سلمانی سپس با اعلام اینکه 120 میلیارد تومان اعتبار لازم برای تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان تامین شده عنوان کرد: این بیمارستان دارای 36 تخت اورژانس، بخش های تخصصی و فوق تخصصی، سه بخش اتاق عمل، چندین بخش آی سی یو و سی سی یو و 440 تخت بیمارستانی است و هر روز که تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان به تاخیر می افتد با مشکل نوسان قیمت ها در زمینه تجهیزات روبه رو می شویم.