آرشیو دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۱۲
شهرستان ها
۷

تخصیص 23 درصد از اعتبارات پروژه های عمرانی شهرستان بناب

بناب - خبرنگار کیهان: فرماندار بناب گفت: امسال برای اجرا و تکمیل 97 پروژه عمرانی شهرستان بناب 29 میلیارد و 608 میلیون تومان اختصاص یافته بود که تاکنون 23 درصد از این اعتبارات تخصیص یافته است.

امین رفیعی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بناب با بیان اینکه به علت وجود نوسانات در نرخ مصالح ساختمانی و تاسیسات با مشکلاتی در اجرای طرح های عمرانی شهرستان مواجه هستیم؛ افزود: به جهت نوسانات موجود پیمانکاران موفق به اجرا و تکمیل پروژه ها نشدند و این امر دستگاه های اجرایی را با چالش بزرگی مواجه ساخته است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات شاهد تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان باشیم. وی سپس با انتقاد از طولانی تر شدن زمان اتمام پروژه پل روگذر میدان معلم شهرستان بناب تصریح کرد: امسال هیچ اعتباری برای تکمیل این پروژه اختصاص نیافته و پیمانکار پروژه مزبور این طرح را با اعتبارات شخصی خود فعال نگه داشته است.

رفیعی بیان کرد: تاخیر در اجرای این پروژه باعث شده که ساکنان و مغازه داران محل نیز به ستوه آیند و امیدواریم مسئولان راه و شهرسازی با تخصیص اعتبارات لازم نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت نظارت بر پروژه های در حال اجرا گفت: برای نمونه مدرسه ای که 30 سال از عمر احداث آن می گذرد در ردیف مدارس مشمول تخریب و بازسازی قرار گرفته و این در حالی است که اگر در زمان خود به نحوه اجرای پروژه نظارت کافی صورت می گرفت، الان نبایستی ظرف 30 سال پس از احداث شاهد تخریب این مدرسه بودیم.