آرشیو سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۳۳۵۵
حوادث
۱۱

رخداد

سارق حرفه ای مغازه ها دستگیر شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری سارق حرفه ای مغازه ها و کشف 45 فقره سرقت در شهرستان اسلامشهر خبر داد. سردار محسن خانچرلی گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان اسلامشهر، اکیپی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند. فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران پس از چندین روز سرنخ هایی به دست آورند و پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند. خانچرلی در ادامه گفت: متهم در بازجویی های فنی انجام شده به 45 فقره سرقت مغازه در شهرستان اسلامشهر اعتراف کرد.

جنایت در دفترخانه ازدواج و طلاق

فرماندار شهرستان اسکو با تایید قتل انجام گرفته در این شهرستان، جزئیات این حادثه را تشریح کرد. مرتضی محمدزاده در گفت وگو با ایسنا ضمن تایید خبر تیراندازی در یکی از دفاتر ازدواج و طلاق در این شهرستان، اظهار کرد: طبق شواهد، فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود، برای جدا شدن از همسرش و برای اجرای حکم طلاق به دفترخانه مراجعه کرده بود که پس از جاری شدن حکم، به سوی همسرش تیراندازی کرد. او افزود: این فرد پس از قتل همسرش، خودش را نیز به ضرب گلوله کشته است. بررسی پرونده این قتل در دست پلیس است.

مرگ دختر 3 ساله در کانال آب

یکشنبه شب درپی بارش نزولات آسمانی یک دختربچه سه ساله در کانال آب سقوط کرد و جان خود را از دست داد. سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی، فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: یکشنبه شب درپی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی دختربچه سه ساله، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند. او افزود: پس از تحقیقات به عمل آمده مشخص شد پس از بارش باران ،کانال های آب پر از آب شده و یک دختر بچه سه ساله پس از خروج از خانه در کانال آب سقوط کرد. فرمانده انتظامی شهرستان مهران یادآور شد: بلافاصله این دختربچه سه ساله به بیمارستان امام حسین(ع) مهران انتقال داده شد که تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیجه ماند و جان خود را از دست داد.