آرشیو پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۳۳
ورزش
۱۱

گوناگون

تمرین فرنگی کاران در خانه

سومین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین، روزهای 25 بهمن تا 5 اسفند ماه در محل خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

قائدی فر به پیکان پیوست

بازیکن سابق تیم سپاهان به تیم فوتبال پیکان پیوست. سعید قائدی فر در تیم هایی مثل سپاهان و فجر سپاسی فوتبال بازی کرده است.

قهرمان، صاحب کفش شد

احسان رئیسی که خبر قهرمانی اش با پای برهنه درمسابقه دوی 7 کیلومتر شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان خبرساز شده بود، مورد تقدیر هیئت دوومیدانی این استان قرارگرفت.دراین مراسم هیئت استان با اهدای کفش میخی دوومیدانی و البسه ورزشی وی را مورد تجلیل و تشویق قرار داد.

تقدیر از هواداران سپیدرود

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی حکمی، هواداران سپیدرود رشت را مورد تشویق قرار داد. پیرو گزارشات واصله از مسابقه تیم های سپیدرود و پرسپولیس در جام حذفی باتوجه به اینکه هیچ گونه رفتار غیرورزشی و نقض مقررات انضباطی دراین مسابقه از سوی هواداران تیم میزبان مشاهده نشد.

قهرمان زیر تیغ جراحی

نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت آسیب دیدگی سهراب مرادی از ناحیه کمر گفت: با نشستی که با کمیسیون پزشکی داشتیم، نظر اساتید و پزشکان متخصص بر این بود که این قهرمان المپیک مبتلا به عارضه دیسک کمر است و باید هر چه سریع تر تحت عمل جراحی قرار بگیرد. با توجه به اینکه سهراب مرادی شانس نخست ورزش ایران برای کسب مدال طلای المپیک 2020 است، جراحی این قهرمان خبری نگران کننده است که امید می رود بتواند با قدرت در المپیک مسابقه دهد.

تمرین حدادی در آمریکا

دارنده مدال نقره رشته پرتاب دیسک المپیک برای ادامه تمرینات خود در مسیر المپیک 2020 توکیو راهی آمریکا می شود تا زیرنظر مربی آمریکایی اش تمرین کند. احسان حدادی امروز راهی این کشور می شود تا تمرینات خود را زیر نظر ویلکینز مربی آمریکایی اش ادامه دهد.

فوتبال ساحلی اردو می زند

اوکتاویو سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران برای اردوی پیش رو در بوشهر 15 بازیکن را به تمرینات فراخواند. مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از 16 اسفند به میزبانی تایلند برگزار می شود تا سه تیم نخست قاره کهن برای حضور درجام جهانی 2019 پاراگوئه مشخص شوند.