آرشیو پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۳۳
ورزش
۱۱

خبر

تارتار: فداکاری احمدی مانع باخت شد

سرمربی تیم پارس جنوبی تاکید کرد: فداکاری دروازه بان تیمش مانع باخت در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان شده است. رحمان احمدی، در جریان بازی روز گذشته مقابل نفت در برخورد با یکی از بازیکنان خودی به شدت آسیب دید، اما ترجیح داد در زمین بماند تا یکی از تعویض های تیمش هدر نرود.مهدی تارتار، در واکنش به مصدومیت و اقدام احمدی گفت: رحمان از خودگذشتگی کرد. او با اینکه مصدومیت شدیدی برایش پیش آمد و سرگیجه داشت و حتی دقایقی دید یکی از چشمانش تار شده بود، در زمین ماند و اجازه نداد به خاطر این مصدومیت تعویضش کنیم. همین فداکاری احمدی بود که باعث شد یکی از تعویض های ما باقی بماند و بتوانیم فرزاد حاتمی را به زمین بفرستیم و در نهایت گل تساوی توسط این مهاجم به ثمر رسید. به عبارت بهتر از خودگذشتگی رحمان باعث شد تا گل تساوی را بزنیم و بازی را واگذار نکنیم.

دایی: به تیم ملی فکر نمی کنم

سرمربی تیم سایپا ، گفت: درتیم ملی کار کردن افتخار ماست. من این مسئله را وسوسه نمی دانم.علی دایی اظهارداشت: مطمئنا خدمت کردن به مردم بزرگ ترین آرزویی است که خیلی ها دارند. ما دوست داریم به مردممان خدمت کنیم. من الان به تیم ملی فکر نمی کنم. من به باشگاهم فکرمی کنم که بتوانیم در جایی که کار می کنیم، حداقل موفقیت را به دست بیاوریم.

اردوی تیم امید لغو شد

مدیرتیم فوتبال امید ایران گفت: قرار بود اردوی چهار روزه تیم امید اوایل اسفندماه برگزار شود ولی برای نشان دادن حسن نیت و تعامل سازنده با باشگاه ها این اردو لغو شد.استیلی گفت: امیدوارم اردوی بعدی با تمام قدرت و حضور همه بازیکنان برگزار شود زیرا مسابقات مقدماتی صعود به المپیک از ابتدای فروردین ماه آغاز می شود و زمان دیگری برای آماده سازی نداریم.

درخشش شطرنج بازان ایران

شطرنجبازان ایرانی در دور نخست جام ستارگان بر بازیکنان جهان برتری یافتند. هفدهمین دوره فستیوال بین المللی شطرنج جام خزر و سومین دوره جام ستارگان در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی آغاز شد.این دو رویداد با حضور بیش از 750بازیکن از 20 کشور برگزار شد.