آرشیو یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۰
ورزشی
۲۳

اردوگاه سرخ

آقای گل سابق، پست اجرایی گرفت: خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس شد

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس، روز گذشته ضمن تقدیر از مصطفی قنبرپور و انتصاب وی به عنوان مشاور خود و مدیر مجموعه ورزشی شهید کاظمی، محسن خلیلی بازیکن پیشین سرخپوشان را به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس منصوب کرد. خلیلی که سابقه بازی در تیم ملی ایران را دارد، متولد 25 بهمن 59 است و 2 روز بعد از تولدش، هدیه حضور در پرسپولیس را دریافت کرد. او با سرخپوشان در لیگ هفتم به قهرمانی رسید و با 18 گل زده، عنوان آقای گلی را هم از آن خود کرد. او در بازی با پدیده در جام حذفی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

رادوشوویچ: دروغ های زیادی شنیده ام

در پی اجرا نشدن بخشی از تعهدات مالی پرسپولیس در قبال بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات و ذخیره پرسپولیس، وی از شرکت در تمرینات این تیم سر باز زده و کاسه صبرش آشکارا لبریز شده است. اعتراض های قبلی او به این موضوع، مورد توجه قرار نگرفته بود و این در حالی است که او در قیاس با یارانش، کمترین دریافتی را تا این مقطع از فصل داشته است. وی دیروز گفت: من پاداش آسیایی خود را دریافت نکرده و طی این مدت دروغ هایی شنیده ام که برایم قابل هضم نیست. البته من هرگز به ترک این تیم فکر نکرده ام. قرار بود دیروز در همین ارتباط و سایر مسائل مالی پرسپولیس جلسه ای بین سیدجلال حسینی، کاپیتان قرمزها و سرپرست باشگاه برگزار شود.

سید جلال تمرین کرد، شجاع نه

پرسپولیس تمرین روز گذشته اش را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد. بازیکنان پس از گرم کردن، در حالی که نم نم باران و باد تندی جریان داشت، وارد زمین فوتبال شدند ولی حسین ماهینی، محمد انصاری، آدام همتی و بوژیدار رادوشوویچ نفراتی بودند که در سالن بدنسازی ماندند تا تمرینات خود را زیر نظر مارکو استیلینوویچ دنبال کنند. سیدجلال حسینی نیز که جمعه با مارکو تمرین کرده بود، دیروز تیمش را همراهی کرد. با این حال، شجاع خلیل زاده با وجود حضور در محل تمرین، به دلیل کسالتی که داشت، از تمرین معاف شد و در اتاق پزشکی به وضعیت او رسیدگی شد.