آرشیو چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۹۴۳۸
ورزش
۱۱

گوناگون

شلیک جوانمردی به طلا

ساره جوانمردی درروز چهارم رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی امارات، با ثبت رکورد 232/6 امتیاز درفینال، نشان طلای این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

عزیمت برانکو به امارات

برانکو پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده در جام حذفی به امارات سفر کرد .از قرار معلوم سرمربی پرسپولیس برای آنالیز بازی النصر امارات و پاختاکور ازبکستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به دبی سفرکرده است.

تیم کشتی به عراق می رود

تیم منتخب کشتی کلاسیک بانوان کشورمان با دعوت فدراسیون کشتی عراق دراردوی مشترک با تیم کشتی کلاسیک بانوان این کشورشرکت می کند. کلیه هزینه های این سفر برعهده کشور میزبان است.

قهرمانی بانوان سپاهان

مرحله پایانی رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان با حضور 6 تیم به میزبانی مشهد برگزار شد.در پایان تیم سپاهان بدون باخت در جایگاه نخست قرار گرفت و ذوب آهن با یک باخت دوم شد. خراسان رضوی نیز با 2 باخت درجایگاه سوم ایستاد.

بهترین داور در پشت دروازه

فغانی بهترین داورآسیا ازانتخاب به عنوان داور پشت دروازه دیدار تیم های پدیده و سپیدرود ناراحت نیست و گفت: چنانچه قضاوت دیدارهای لیگ دسته دوم هم به من سپرده شود از این مسئله ناراحت نخواهم شد.

شجاعی مدال برنز گرفت

چهارمین روزرقابت های جام جهانی پاراتیراندازی در حالی در امارات ادامه یافت که رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در جایگاه سوم قرارگرفت.و مدال برنزبه گردن آویخت.

کاپلو: مسی فوتبالیست نیست!

سرمربی سابق رئال مادرید از فوق ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا به شیوه ای خاص تمجید کرد. کاپلو درباره مقایسه مسی و رونالدو به عنوان برترین های حال حاضر فوتبال جهان گفت: مسی فوتبالیست نیست. او یک نابغه است، تنها نابغه دنیای فوتبال.

ناشنوایان گل کاشتند

تیم فوتسال ناشنوایان ایران دردومین دیدار خود درمسابقات قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید.ایران دراولین بازی خود موفق شده بود چین را شکست بدهد.