آرشیو چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۹۴۳۸
ورزش
۱۱

خبر

امیدواری مدافع پرسپولیس

مدافع پرسپولیس گفت: متاسفانه مشکلاتی در تیم ما وجود دارد که زیبنده نام پرسپولیس نیست. محمد انصاری گفت: نام پرسپولیس بزرگ است اما برخی از مشکلات زیبنده این تیم نیست. یکی از مشکلات تیم ما زمین تمرین است.وی افزود: مسائل مالی یکی از بغرنج ترین اتفاقات درپرسپولیس است و خیلی از بازیکنان دریافتی کاملی نداشتند. امیدوارم مدیرعامل واعضای هیئت مدیره هرچه زودتراین معضل را برطرف کنند.

کاپیتان به نفت نمی رسد

کاپیتان پرسپولیس که دچار کشیدگی عضلات پا شده است بطور قطعی بازی هفته آینده پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان را از دست داده است تا قلب خط دفاعی پرسپولیس بازهم دچار تغییر شود.

قهرمان آسیا صعود کرد

تیم فوتبال کاشیما ژاپن با برتری در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مرحله گروهی فصل جاری این رقابت ها رسید.مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پیگیری شد و تیم کاشیما که فصل گذشته با غلبه بر پرسپولیس به عنوان قهرمانی رسیده بود، توانست با برتری چهار بر یک مقابل نیوکسل جتس از استرالیا به مرحله گروهی فصل جاری این رقابت ها راه یابد.

تکذیب لغو دربی نوروز 98

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که دربی نوروز 98 لغو نشده است. فتاحی، درباره خبر مخالفت شورای تامین با برگزاری دربی در دهم فروردین، اظهار کرد: من نمی دانم این خبر را از کجا آمده است. مسائل امنیتی چیزی نیست که تیتر روزنامه ها شود به همین خاطر این موضوع را پیگیری می کنیم. ما فقط یک جلسه درباره بلیت فروشی داشتیم و دوستان نظرات شان را دادند. هیچ نامه ای از سوی شورای تامین مبنی بر لغو دربی عید به ما داده نشده است و به همین دلیل این موضوع صحت ندارد.

پیشکسوت داوری درگذشت

داور بین المللی فوتبال ایران در اصفهان در سن 77 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.مهدی ابرنیرویی در بازی های آسیایی 1974 که به میزبانی تهران برگزار شد، حضور داشت و در نهایت در سال 1378 از دنیای داوری خداحافظی کرد.