آرشیو پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۴
ایران زمین
۱۹

دو خط خبر

«قاسم عسکری نسب»، مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: 63 هزار تن کالای غیرنفتی در 10 ماه امسال وارد بندرهای غرب هرمزگان شده که این میزان در همسنجی با سال گذشته 57 درصد کاهش یافته است.

«اکبر بهنامجو»، استاندار اردبیل دستور واگذاری 30 هکتار از اراضی ناحیه صنعتی مشگین شهر را برای سرمایه گذاری و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و باغی صادر کرد.

«حامد فرضی»، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز اظهار داشت: با توجه به نزدیکی هفته منابع طبیعی و درختکاری، توزیع نهال رایگان در این استان آغاز شد.

«علی اکبر اسداللهی»، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین تصریح کرد: 350 هزار اصله نهال به صورت رایگان به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در استان توزیع می شود.

«محمدجواد فدایی»، استاندار کرمان گفت: حدود یکهزار و 600 واحد صنعتی در استان داریم که از این تعداد 700 واحد فعال و حدود 900 واحد راکد و نیمه تعطیل است.

«حسین مسگرانی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: بیستمین نمایشگاه کتاب زاهدان از پنجم تا یازدهم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر آغاز به کار خواهد کرد.