آرشیو دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۲۵
جهان
۱۴

روی خط خبر

الجزایر: منابع اسرائیلی از کشته شدن دو سرباز و یک شهرک نشین اسرائیلی در عملیات با سلاح سرد و تیراندازی در کرانه باختری خبر دادند.

رویترز: هزاران نفر از مردم مادرید در حمایت از سیاستمداران و فعالانی که به خاطر جدایی کاتالونیا از اسپانیا در انتظار محاکمه هستند، دست به راهپیمایی گسترده زدند.

یورونیوز: هزاران نفر از مردم مونته نگرو برای درخواست استعفای میلو جوکانوویچ، رئیس‎جمهوری آن به اتهام سوء استفاده از قدرت و جایگاهش به خیابان ها آمدند.

روسیا الیوم: یک مقام سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نخست وزیر این رژیم با فروش زیردریایی های آلمانی به مصر موافقت کرده است.

گاردین: در بحبوحه فروپاشی کامل اعتماد به نخست‎وزیری انگلیس پس از یک هفته کشمکش بر سر برگزیت، اتحادیه اروپا خود را برای سقوط ترزا می آماده می کند.

چاینا دیلی: یکی از مقام های عالی رتبه اویغور به اتهام اختلاس در دوران زمامداری اش در استان سین کیانگ تحت پیگرد قرار گرفته است.

رویترز: معاون وزیر امور خارجه روسیه تایید کرد در تاریخ 19 مارس قرار است رایزنی هایی با الیوت آبرامز نماینده ویژه امریکا برای ونزوئلا در شهر رم ایتالیا داشته باشد.

الجزایر: صدها هزار نفر از مردم تایلند روز یکشنبه به مدارس، پارکینگ ها و معابد در سراسر این کشور رفتند تا یک هفته زودتر رای خود را پس از گذشت هشت سال به صندوق بیندازند.