آرشیو یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۹
ورزشی
۹

وزیر ورزش: هیئت مدیره پرسپولیس قرارداد برانکو را تمدید می کند

وزیر ورزش و جوانان مدعی شد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با جدیت موضوع تمدید قرارداد برانکو را پیگیری می کند.

مسعود سلطانی فر روز گذشته با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: خیلی به تیم ملی امیدوارم و ان شاء الله با همت و عزم و اراده از گروه شان که سخت است بالا می آیند. بازیکنان ایران ثابت کردند هر گاه به دنبال صرف فعل خواستن بودند، حماسه آفرینی کردند. امیدوارم با وحدت و همدلی وزارت ورزش و جوانان، کمیته المپیک، فدراسیون و اهالی ورزش بتوانیم مثل سال گذشته که توانستیم در اکثر رشته ها کار نامه خوبی داشته باشیم امسال هم خوب کار کنیم.

وی افزود: امیدوارم آنگونه که در اکثر عرصه های جهانی خوب کار کردیم و کارنامه خوبی داشتیم امسال هم بتوانیم آن نتایج را تکرار کنیم چون اکثر رویدادهایی که شرکت می کنیم برای کسب سهمیه المپیک است.

وزیر ورزش در مورد المپیک 2020 توکیو گفت: امیدوارم با تیم گسترده تری در المپیک حضور پیدا کنیم. کاراته برای اولین بار در المپیک قرار گرفته و امیدوارم سه چهار سهمیه در این رشته داشته باشیم. برای شمشیربازی، تیراندازها و قایقران ها هم امیدوارم که مدال داشته باشند. برنامه ریزی های خوبی داشتیم. با همگرایی و بسیج امکانات امیدواریم موجبات شور و شادی و شعف مردم را فراهم کنیم. ما والیبالیست ها را در لیگ ملت ها داریم که در هفت مسابقه شش پیروزی داشتند و امیدوارم روند این پیروزی ها استمرار پیدا کند. سلطانی فر در مورد وضعیت نامشخص قرارداد برانکو گفت: هیئت مدیره با جدیت این موضوع را دنبال و مشکل را حل می کند. وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که در زمان ریاست شعبانی بهار دو کماندار ایرانی به کشورهای دیگر رفته اند گفت: نهادها و کمیته های مربوطه در مورد این موضوع پیگیری می کنند.