آرشیو یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۹
ورزشی
۹

سرمربی ایتالیایی استقلال: با ولاسکو درباره آمدن به ایران صحبت می کنم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال عنوان کرد که از خولیو ولاسکو درباره حضور در ایران مشورت کرده است و ابراز امیدواری کرد استقلال بعد از شش سال به قهرمانی در لیگ برسد.

استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال در تازه ترین صحبت های خود عنوان داشت: استقلال یکی از مهم ترین باشگاه ها در آسیا محسوب می شود. آنها از قدمت و تاریخچه غنی برخوردار هستند و می خواهند بعد از شش سال عدم موفقیت و قهرمانی به ثبات برسند و وارد چرخه قهرمانی شوند. ما باید از همین جایی که هستیم شروع کنیم. فصل گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم و در رده سوم لیگ قرار گرفتیم. در حال حاضر باید عملکردمان را بهبود ببخشیم.

سرمربی جدید استقلال در ادامه گفت: با 100 هزار تماشاگر، ورزشگاه آزادی را می توان بزرگترین ورزشگاه جهان دانست. شور و شوق زیادی نسبت به فوتبال در ایران وجود دارد و این بهترین ابزار مناسب برای دادن انگیزه و اعتماد به نفس به مربیان و بازیکنان است. من بی صبرانه منتظرم که در ایران کارم را آغاز کنم. توجه زیادی به رشد و توسعه فوتبال در ایران وجود دارد.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در بخش پایانی صحبت های خود، گفت : استقلالی ها به دنبال یک سرمربی جوان بودند که البته تجربه بالایی در هدایت تیمی خارج از کشور خودش برخوردار باشد و آنها من را پیدا کردند. در ابتدا فکر نمی کردم این موضوع خیلی جدی باشد و من نیز متقاعد نشدم ولی با کسانی که در ایران حضور داشتند صحبت کردم. با سفیر ایتالیا در تهران و خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که سه سال در ایران حضور داشت، صحبت کردم تا این تصمیم را بگیرم. من به همراه همسر و دو فرزندم در ایران خواهم بود. فکر می کنم مشکل زبان داشته باشم. در آنجا همه فارسی صحبت می کنند و همه انگلیسی نمی دانند و باید با مترجم پیش بروم.