آرشیو سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۱
صفحه آخر
۱۲

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید سرفه کرد به دستور ترامپ از اتاق اخراج شد!

ترامپ به دلیل «سرفه کردن» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در حین مصاحبه او با شبکه «ای بی سی نیوز» عصبانی شد و او را در حضور جمع از اتاق بیرون انداخت.

ترامپ تا کنون بیش از 43 نفر از اطرافیانش را در دولت یا برکنار کرده یا مجبور به استفعا کرده. این رفتارهای متکبرانه همچنان ادامه دارد و این بار قرعه به نام رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید افتاد.

بر اساس گزارش «دیلی میل»، ترامپ در یک اقدام عجیب و غیرمتعارف، «میک مولوانی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید را به این دلیل که در حین مصاحبه او با شبکه «ای بی سی نیوز» سرفه کرده بود، از اتاق بیرون کرد! رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید که در حین مصاحبه ترامپ با شبکه «ای بی سی نیوز» در حال پاسخ به سوالاتی درباره مسائل مالی بود، ناگهان شروع به سرفه کرد و این کار موجب خشم ترامپ شد. رئیس جمهور آمریکا که کنترل خود را از دست داده بود خطاب به رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید گفت: «اگر می خواهی سرفه کنی، از اتاق برو بیرون».

بر اساس این گزارش، این لحظه پرتنش روز یکشنبه از شبکه «ای بی سی» پخش شد که در آن لحظه مجری شبکه از ترامپ در حال پرسیدن سوالاتی درباره تحقیقات «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا و... بود.در این بخش از مصاحبه، مجری شبکه ای بی سی نیوز همچنین از ترامپ درخصوص برنامه وی برای ساخت یک آسمان خراش در مسکو در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری 2016 نیز سوالاتی پرسیده بود.

طبق این گزارش، ترامپ در حال پاسخ به سوالاتی درباره بیانیه مالی خود بود که مولوانی که در دوربین دیده نمی شد، شروع به سرفه کرد که ناگهان رئیس جمهور آمریکا به خشم آمد و گفت: «و بگذارید یک تغییری ایجاد کنیم. او وسط پاسخ من سرفه می کند. من خوشم نمی آید، می دانی، من خوشم نمی آید».سپس مجری برنامه تشخیص داد که فردی که سرفه می کند، رئیس ستاد کارکنان یا همان مولوانی است که ترامپ با خشم به او گفت: «اگر می خواهی سرفه کنی، لطفا از اتاق برو بیرون. نمی توانی این کار (سرفه کردن) را ادامه بدهی. نمی توانی سرفه کنی پسر، هی پسر».