آرشیو سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۱
ورزشی
۹

باشگاه استقلال: غفوری و حسینی برای تمدید قرارداد 15 میلیارد می خواهند!

باشگاه استقلال می گوید غفوری و حسینی برای تمدید قرارداد 15 میلیارد تومان درخواست کرده اند.

خطیر معاون باشگاه استقلال تهران درباره آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با سید حسین حسینی، وریا غفوری، علی کریمی و پژمان منتظری گفت: پژمان منتظری فعلا در ایران نیست و منتظریم بعد از حضورش در تهران، با وی وارد مذاکره شویم اما درباره وریا غفوری، سید حسین حسینی و علی کریمی باید بگویم که مدیر برنامه هر سه بازیکن یک نفر است و ما مذاکراتی با او داشتیم.

وی افزود:در مذاکرات وریا غفوری درخواستی مبنی بر قرارداد سه ساله و دریافت حدودا نود میلیارد ریال برای سه فصل داشته است به اضافه پاداش. هیئت مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال 97 خود مصوب کرده اند با بازیکنان بالای سی سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مورد مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز، زیاد است.

خطیر درباره شرایط حسینی هم گفت: حسینی کسی است که از استقلال به تیم ملی رسیده است. او در مذاکره اولیه خود و قبل از اتمام فصل با باشگاه، شرطی مبنی بر عدم حضور سیدمهدی رحمتی مطرح کرد که در همان ابتدا با توجه به اینکه باشگاه شرط و شروطی را از هیچ بازیکنی قبول نمی کند، مذاکرات متوقف شد تا اینکه بعد از بحث جدایی مهدی رحمتی و پیوستنش به پدیده، عملا شرط مد نظر منتفی و مذاکرات مجددا آغاز شد اما ایشان افزایش سه برابری نسبت به قرارداد سال قبل و سخن از 60 میلیارد ریال برای دو فصل به اضافه پاداش و شرایط غیر قابل قبول و در شان باشگاه را به میان آورد. ضمن اینکه او اعلام کرد که باید طلبش از استقلال نقدا تسویه و 40درصد از قرارداد فصل بعد را به صورت پیش پرداخت، دریافت کند. علی کریمی هم درحال بررسی پیشنهادات خارجی خود بوده و منتظر وی هستیم.

اگر حرف های معاون باشگاه استقلال درست باشد، باید به حال این فوتبال تاسف خورد که باشگاه بزرگی مثل استقلال برای تمدید قرارداد دو بازیکن خودش متحمل 15 میلیارد تومان شود! فوتبالی که فقط در پرداخت پول به بازیکنان حرفه ای شده وگرنه کیلومترها از استاندارد روز دنیا فاصله دارد.